Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me...:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
simki i ja u bejbija...:)


ime:vedrana
raz:1.,marulić
kvart:po lokaciji je to spinut-marjan,al u srcu je uvik bia i uvik će ostat...VAROŠ...
rođena:15.08.1992...vatrena lavica...hehe
izlazin:ugl visin na igralištu,odemo do f-a,na baće ili negdi bančimo
slušan:ugl techno,trance,domaći rock,i još neke varijacije


VOLIN
-svoje prijatelje
-muziku
-zabavu,izlaske,smijeh
-ćakulu,svađe
-nogomet
-lito
-čokoladu
-iskrenost
-ljubav
-internet
-duvan,alkohol...hehe
-život
-split...moj grad
-VIS
-HAJDUK I TORCIDU
-BEJBIIIIIIIIIIIIIIII I SVE VIŠANE...ajme obožavan ih sve,sve,sve


MRZIN
-pravila
-egoizam,dvoličnost,iskorištavanje
-laži,dosadu
-školu
-cajke
-srbe
-lovu
-politiku
-fašiste,naciste,ustaše,komunjare,partizane...sve te gadove
-TALIJANE...ja i toni smo definitivno najveći mrzitelji talijana ikad...uf,šta smo sve s njima prošli...:PP


moj msn:mala_varosanka@hotmail.com





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
čarmelina i ja na šolti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heh...mislin da su komentari suvišni...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nemojte se čudit...to smo ipak mi...:)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
isto na šolti...

Linkovi




...blogovi koje čitan.......

...antonija...
...jan...
...shkare...
...karmen...
...nadrkana...
...poison_heart...
...marija...
...ruše...
...gilja...
...max...
...vasilj...
...sandra...
...dino...
...bose...
...gosu...
...matija...
...irena...
...tani...
...ceca...
...snufflepagus...
...vale...






...ekipa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivo i zdene

zdenka-ono stvarno moja the best prija...vec jako dugo...ne znan sta bi bez nje...ludakinja teska,tako zna covika ubit u pojam,uff...to najbolje znamo ja i buzda...hehe...ajme...ma smisnica moja,ne znan sta bi bez nje,obozavan je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
droga i buzdek

buzda-e to je vec biser...haha...ma buzdek,sta rec o njoj...predobra zenska,stvarno,obozavan je...jedinstvena,neponovljiva...sta je je...inace moj privatni psihic...ma ona bi dala zivot za mene ka i ja za nju...obozavan s njon vodit dubokoumne razgovore...prepametna je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
droga i karmen

karmen-ma luda moja...ona je stvarno posebna...puno je volin...ma sve bi ucinila za tebe...cila je otkacena,vesela...kad se pocne smijat,ajme majko...ma opicena sto na sat...iman povjerenja u nju previse...ma stvarno je volin...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivo i irena

irena-ajme sta rec...irena moja...teska kraljica.,..obožavan je...mislin ono dddddddddd,ko je ne bi volia...:))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
leona i dino

leona-a s njon se nisan bas previse druzila,zblizile smo se na osmaskoj...tad mi je stvarno prirasla srcu...zna ona zasto...ma kraljica teska...uz nju ti nikad nije dosadno...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jope i dina

jope-lipotica moa,predraga zenska,uvik je tu uz tebe,stvarno ce uvik pomoc...s njon je stalno sprdancija...obozavan je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sandra i buzda

sandra-kraljica najveca...ma legenda teska,lipotica,pametnica...ma sve naj...uvik me oraspolozi...osin kad pocne pivat onu francusku pismicu,necu ti to nikad zaboravit...ispizdila si me...ma volin te puno


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
golupcici...mia i droga

mia-rekla bi dina,moa srecica...hehe...eto,jedino u cemu se slazen s njon...ma predobra,nema zamjerki...bile smo prije super,onda smo malo zaladile zbog nekih dogadaja koji su se ispostavili lazni...sad mi je za,al zna ona to...sta rec nego da je obozavan



tea-a tea ka tea...nikad je nisan podnosila,al pocela se druzit s nama prije par miseci,i postala mi je uzasno draga bez obzira na okolnosti,sta se tice toga nisan jasna sama sebi kako se to dogodilo al nije vazno...ma prepametna je,obozavan sve one njene pisme...talentirana je za pisanje,nema sta...ma stvarno mi je postala super,zato san je i stavila tu...eto nadan se da cemo se vise druzit nakon lita...jer bi mi bilo neopisivo za da nismo prijateljice



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tihana

tihana-eto tihana moja,zadnja al ne i najmanje vazna...ona je mozda cak i najvaznija ...mislin da sad ne bi bila tu da nije bilo nje prije nekih misec ipo...psihijatrica moja...ma obozavan je...uvik uz tebe,uvik,uvik,uvik...volin te puno








utorak, 02.01.2007.

Za moju dragu silviju...

OVO JE POST SAMO ZA ONE KOJI ZNAJU SILVIJU...DRUGIMA ĆE BIT DOSADAN...

e,silvija moja,na šta si ti spala,....
jadno,draga,prejadno...vidiš da ti nisi pobijedila...mislin,znala san da si kukavica,ali ovolika...a jebiga,draga,nećeš se ti mene riješit tako lako...prva si počela...i svašta si rekla...i ovo neće završit tek tako...dobit ćeš ono šta si zaslužila,u svakon slučaju...

iduče rečenice su posvećene mojoj dragoj marini koja me zamolila da još malo ocrnin našu voljenu silviju...marina moja,šta da ti kažen,RADO...

sad ću ponovit sve šta san napisala u onon komentaru kojeg si izbrisala jer si teška kukavica...
draga,meni ne triba nikakva dijeta,ali iskreno san dirnuta time šta se brineš za mene...ja san svojon kilažon prilično zadovoljna i neman namjeru mršavit...fala bogu,i viruj mi svaki dan mu zahvaljujen šta me stvoria ovakvu,i kad god padnen u komu zbog bilo čega,npr, kad san u pms-u,uvik se sitin tebe,i skužin da ima puuuuuuuuuuuuuno gorih od mene,pritom draga,mislin na tebe...
vidin da si makla tešiju sa bloga,znaš,to ti je bilo pametno,nemoj više glumit da si neka velika prijateljica s njin...uvalit ćeš se u probleme...

mene iskreno,boli briga za tu tvoju terranovu kojon si toliko opsjednuta...dobro šta ti izvodiš,šta ne vidiš da ti se ljudi smiju iza leđa...ej,zadnji put ti predlažen da se probudiš,i pogledaš sebe i oko sebe...
puno ćeš stvari svatit...
moje prijatelje niko neće vriđat bez osvete i želin da ti to bude jasno...ko si ti da okolo slobodno sereš o ljudima,a onda kad ti ja to vraćan sereš da odjeben,e pa,dušo,ovo je baren za sada,slobodna zemlja,i dok god je takva,ja tu slobodu namjeravan iskoristit...
ovo za marinu i vasilja...još jedanput da čujen ijednu rič o njima da je izašla iz tvojih usta...majke mi,zadavit ću te...
šta se uvik petljaš tamo di ti nije misto...nemoj bit ljubomorna zato šta ti nikad nisi mogla bit s njin,a ni nećeš...jebiga,život je takav,nekom daje,nekom uskrati...
aj molin te pogledaj se sad u ogledalo,ajde...volila bi te vidit bez tone tog pudera na faci,na šta ličiš majke ti,ja mislin da bi se izrigala kad bi te vidila...nemoj ti meni govorit o prištevima jer ja neman prišteva,i u životu na facu nisan stavila puder...znamo da ti je bolje da se ne javljaš šta se tiče ove teme...
e da,ja nikad nisan tila bit ka ti,iskreno,KAD BI MI TO IKAD U ŽIVOTU PALO NA PAMET,SAMA BI OTIŠLA U LUDNICU,ZAKLJUČALA SE,I NIKAD VIŠE NE BI IZAŠLA...jebate,ti stvarno misliš da ljudi žele bit poput tebe,viruj mi,rađe bi da me zapale,nego da buden ka ti...

šta se tiče ove rečenice:Ti i tvoje najbolje prije (koje imate grozno mišljenje o meni)
Pravile ste sranja, nikad vas niko nije pogleda i onda san došla JA.

Za vas se nikad više nije čulo.....

draga,ovo ti stvarn nije tribalo,najozbiljnije,ako su moje najbolje prije sili split,onda da,onda sigurno imamo grooozno mišljenje o tebi...
dušo,ti uopće ne postojiš...nikad nisi ni postojala u ničijen životu svih nas...volila bi da nikad nisi ni došla u našu školu...previše smo pali u očima svih,nakon tvojeg dolaska...pokvarila si reputaciju koju smo dugo stvarali...ti i tvoji listovi...hahahahahahaha...
a sorry,morala san bit malo okrutna...od viška glava ne boli...i tako...
ajme da...želin ti svu sriću u životu,ali daleko od mene,i svega šta čini moj život...želin ti da nađeš nekog lika koji će past na tebe i koji će te znat volit takvu kakava si...ajme ne,ja mislin da san te s ovin baš pogodila...sorry,znan da takav ne postoji,ko bi tebe volia,hahaha...
silvija,ja neću bit pička ka i ti,i zabranit ti komentiranje na mom blogu...ni brisat tvoje komentare ka šta si ti brisala moje...ajme šta ćeš sad,draga,ovaj post nemožeš izbrisat...
vidin da si već pokleknila u svađi,a još nije ni počela ona prava...ajde navali sa komentarima...jedva čekan...kako ću zavarit,ajme...aj molin te malo me nasmiji...aj čujemo se draga,i smisli neki bolji argument od odjebi...

ljudi,tek toliko da znate,inače nisan ovakva kučka,ali kad je neko prema meni takav,onda ću mu itekako vratit...sve se vraća,sve se plaća...pa eto,ja san ponosna na sebe,i ne žalin za nijednon riči koju san ode izgovorila,rekla san istinu,a istine se ne sramin...pa sad vi komentirajte šta god oćete...neko će pozitivno,neko negativno...al jebiga...samo bi zamolila karmen i jopu,i još par njih da ovo našu svađu na svaćaju osobno...al ako one to žele tako svatit,i ja ću to svatit...pozdrav svima...kissssssssssssss


|Komentiraj 45| >Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.