NoThInG ElSe mAtTeRs.....

utorak, 09.05.2006.

EVO VAM GA NA!!!!

znate sta mi ide na živce?! ljudi koji nemaju život i onda zabavu nađu da nas, pametne i realne ljude zajebavaju!mislim...koje su to fore .samo pročitajte par komentara od "sanje,tanje" i ostalih glupača.ne samo da mene zezaju nego maltretiraju sve ljude koji imaju cool blogove. i još da dokažu da mogu biti još veća djeca ne žele se predstavit.daj odite na blog gacice.blog.hr pa pogledajte one slike.to su sve skinule sa tuđih blogova. i iznad jedne slike (slika je neki motorist sa bubama među zubima) piše : IVA,MELITA I MARIJE POSLIJE SEXA! jao djeco moja ...kakve veze imaju zubi sa sexom??????. ODRASTITE I UČINITE SVIJETU USLUGU : NESTANITE S NAŠIH BLOGOVA, NE ŽELIMO VAS. GLUPE STE I DJETINJASTE. i ja sam djetinjasta što pišem ovaj post, ali tome treba stati na kraj.još ima nekih blogova kao pink boys i 4savrsene.pa jebote, neki stvarno nemaju granica... ništa, jedino sto nam preostaje je da im pokažemo ovu slikicu :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 20:24 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.