utorak, 13.11.2007.

hyyyyyyyyyy!!!

waveHy ljudofi ewo menewave.Hvala swima imam cak 200 i nesto komm.tnx swima koji su kommalismijeh.I kaj ima nowog kod vas???Ewo kod mene ima swaceg zanimljivog.nutnaughty.E da samo da se malo ispusem jer sam ljutablablamad.Neznate ni kolko.Jedna kurva iz naseg raz.headbangmad koja ima ime viktorijaburninmadsere stalno po nama.Kurva glupa,kravetina jedna,picka usrana...Joj kak bi je puknula najrađe.Ta viktorija srala je nasim starcima(od mene,petre i cape)kao da mi nis ne ucimoburninmadmadda samo radimo sranjaburninmad,pa daj se ubi kurvo jednabangburninmad.Capa ja i petra smo se tak posvađale headbangs njom da neznam oce li se danas pojavit uopce u skoli.Znate kaj nju smeta???Nju smeta to kaj se mi(Capa,barbara,petra i ja)druzimo s deckima.A kaj ces curo.Kad bi se mozda pogledala u ogledalo onda bi vidla i zasto!!!madJoj kak je glupamad.A dosta sad o njoj jer cu poluditpuknucu.E da Capa eto vidis da nisam nishzaliven napisala o zgodi u swlacionidead.I kaj se jos desilo???Aha znam.E ljudi jedva sam prezivjela jucerasnji dan.Kos nije dao Capi i meni da disemo.Nismo mogle uopce hodat na miru.Stalno nas je slato i nije nam dao miratuzanZato smo Capa i ja kasnije isle na njega.I poludio je i onda je mene napo a Capa je zbrisalanaughty.Eto to bi vam bilo to.neda mi se vise pisat.Puno pozz mojoj ljubavicerekwave,CapimahPetriwaveBarbarimah,PeriwaveTinumahlud i Kosuwave.ajd idem sad i kommajte mi puno!!!byeeeee!!!!wave

- 08:12 -

Komentari (252) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U ovom blogu pisat ću vam o sebi i svojim frendovima.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr