četvrtak, 08.11.2007.

hyyyyyyyyy!!!!!!!!!

waveHy ewo me ljudofiwave.Eto dosla ja vama napisat nowi post,zato je neznam drugo kaj da radim jer sam bolesnacrycry.Nesmijem u skolu,mislim to je dobro ali meni je dosadnozijevzijev.Dosađujem si doma.Nema nikog na msnutuzan.Svi su sad u skoli.A ja samo mogu lezat u krevetu i mislit na Filipacerek.E da puno ga pozz.I jos pozz:Petruwave,Perumah,BarbywaveTinamah,Kosawavei ostale iz mog razreda.ah neznam kaj da radim.Nadam se da cu do sutra ozdravit.I tak kod mene nema nish novog.Jos uvijek sve ide kak trebabeljthumbup.Tnx swima koji ste mi kommali.Hmrolleyesneznam o cemu da vam jos pisem.Ewo wam malo smajlicasretantuzannocrybeljzubocoolroflroflkissrolleyeswinkyeseekbangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze.Ajd ljudovi idem sad i sve vas pozzwavemah
ki$$amkisssmijehkiss.Byeeeeeeee!!!!!


- 12:56 -

Komentari (212) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U ovom blogu pisat ću vam o sebi i svojim frendovima.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr