srijeda, 31.10.2007.

NAPOKON SE I TO DOGODILO........

waveHy ljudovi ewo mewave.U proslom sam vam postu obecala da cu vam pisat o cerekFilipucerek.Samo da vam kazem da me pito za furanjesmijehwinknaughtyi pristala samsmijehcerekcerek.E ljudi ni neznate kolko sam happycereksmijehsmijeh.Ewo malo o njemu.Zove se Filipnutide u 8 razred.Ima plavu kosu i plave oci.Prezgodan jeeeeecereknaughtycerek.Svaki put kad ga ugledam srce mi pocne lupati sto na sat.Ljudi moji zaljubljena sam do bola.Jebe mi se za sve.He is the best!!!Usput pito me jos jedan iz mog prabivseg razreda,zgodan je ali sam zauzeta pa sam ga odbilaeek.Jadantuzanno.Ma prebolit ce on to.I tako vam to sve ide.Ja zaljubljena..........He herofl.......Obozavam ga.......Volim ga najvise na svijetucerekcerekcerek.To bi bilo to.Neznam kaj da vam jos pisem......Ajd ljudeki puno vas pozzwavemahwavemah& ki$$amkisskisswavekissajd byeeeeeeee!!!!!!!!!

- 09:57 -

Komentari (186) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U ovom blogu pisat ću vam o sebi i svojim frendovima.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr