petak, 06.03.2009.

Jos sanjam san o boljem sutra... Jos u meni zive sjecanja... Kao saka pepela...

ISPRIČAVAM SE ŠTO NE ODGOVARAM NA KOMENTARE... I ŠTO NEMA NOVOG POSTA... ALI TRENUTNO NISAM U STANJU BITI NA INTERNETU PREVIŠE... A POGOTOVO VISITI NA BLOGU... KADA SE VRATIM... OČEKUJTE PUNO VIJESTI I OBAVEZNO VRAĆENE KOMENTARE... PUSA

dragi moji... dugo... jako dugo me nije bilo... nekako mi je mrsko pisat post... ali ewo trudim se nekako sad... ali samo da vam kazem... ne osjecam se nikako dobro... sam naslov ce vam reci kako se osjecam... i zato ni ovaj post nece biti neke sretnije tematike...

nije lako zaboraviti neke stvari iz proslosti jel tako... one ce nas pratiti... zaista neko vrijeme... neke koje nisu bil tako bitne u nasemu zivotu... biti ce mozda neko kratko vrijeme uz nas... ali one stvari koje su obiljezile jedan period u nasem zivotu ne mogu samo tako otici....

zasto sam takva... moj bivsi.... stalno... ali stalno me gnjavi.... bio mi je zaista drag.... super decko je bio... ali kako ne moze svatiti da je to sada sve proslo... sada kada sam ja sretna sa sadasnjim deckom on me tako davi... i odjebala sam ga na svakakve nacine.... ali on me i dalje gnjavi... zove na mob... salje poruke.... salje mailove.... ma uzas...
stvarno.... bilo mi je ljepo s njim... ali BILO.... vise mi uopce nije stalo do njega niti ista... jednostavno ga zelim zaboraviti... probuditi se i sutradan biti sretna jer me nema sta zaustavljati i vuci nazad... on mi je sad stalno tamna mrlja u mome zivotu.... u mome razbuktalom sretnom gorucem zivotu... on je saka pepela.... koja mi neda mira.... i kako da budem sretna u potpunosti... kada mi on to ne dopusta??? =(

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.