četvrtak, 08.04.2010.

praznici ^^

ovaj tjedan mi je bio odličan (bar zasad ^^)... U utorak sam s best friendicom bila u gradu i to dugoo. Išle smo u kino i naravno došle prerano. Čekale smo nekih 30 minuta da uđemo al ajde bar smo se napričale dead
Ugl. gledale smo alvina i vjeverice 2 ^^ . presmješno, kad smo izašle ja sam se smijala cijelim putem do trga. ahahahaha, glupo, jelda?!

cute chimpmunks Pictures, Images and Photos

jučer sam se našla s drugom friendicom i s njom sam stvarno jakooo dugo pričala. Pričale smo o svemu... O krizmi,o mažuretkinjama- nas dvije smo jedno vrijeme išle na mažuretkinje al smo prestale ja prije a ona kasniije i išla je duže nego ja na njih sretan ,pričale smo i o dečkima,ma stvarno o svemu. ponadale smo se da čemo naic na nekog od poznatih ali začudo nikog nismo vidle.

*e da prije kojih tjedan-dva dobila sam ovaj mail :

Pred nekoliko dana, čovjek je doma punio svoj mobite.
U tom trenutku je netko pozvonio i on je odgovorio na poziv a da nije
isključio mobitel od punjača koji je bio priključen na struju.
Nakon nekoliko sekundi struja je potekla kroz nezaštićen mobilni aparat i
mladić je pao na pod uz jak udarac. Kako možete vidjeti, mobilni aparat je
eksplodirao.
Roditelji su mu uletili u sobu i našli ga bez svijesti na podu, sa slabim
otkucajima srca i spaljenim prstima.
Odjurili su u najbližu bolnicu, gdje su samo mogli ustanoviti smrt.
Mobiteli su korisni moderni aparati.
Međutim, moramo biti svjesni da mogu biti i instrument smrti.
Nikada ne upotrebljvajte mobilni telefon dok je spojen na punjač! Ako
punite telefon i netko vas zove, odmah ga odvojite od punjača i struje.

i na mail-u su i slike al ne želim ih stavljat na blog jer su stvarno užasne ! *tuzan

eto toliko od mene,hvala vam svima na komovima, pozdrav od mene sretan

- 12:32 -

Komentari (57) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2010 (1)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music











NEŠTO MALO O MENI:

-ime: Ana

-prezime:nije bitno

-god.- imam dovoljno :)

-volim: puno toga ^^

-ne volim:uff ^^školu,umišljene i razmažene osobe

-uživam u životu i iskorištavam sve svoje dane

-najfrendovi/ice: imam dvije ono jakoo,jakoo dobre friendice i obožavam ih :D




Get your own Poll!




Image and video hosting by TinyPic