< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

(ne)OBAVEZNO PROČITAJ!!!

Ovo je za one koji razumiju glazbu te je mogu "stvoriti"...



Ljetna sapunica u izradi na ovoj adresi



Image Hosting by Picoodle.com


O MENI...

IME: Carmen (lat. pjesma)

HOROSKOPSKI ZNAK: strijelac

GODINE: fijuuuuuu... od 13 sam prestala brojati... hehe,al mislim da imam negdje oko 15,nisam ziher

RAZRED: negdje prvi, negdje drugi srednje... Pa si vi mislite kaj to znači

VOLIM: pa osim glazbe, sve one koji vole mene... hehe

NE VOLIM: ljude koji se okreću kako vjetar puše

VJERUJEM U (osim u Boga): ljubav,ali prema obitelji i prijateljima...

NE VJERUJEM: dečkima(osim frendovima i bratićima), jer svi su oni, zapravo, isti- kod mene ne pali ona ofucana izreka "I živjeli su sretno do kraja života",jer sam davno prestala vjerovati u bajke i hepi end, a istina boli (neke više,neke manje), kaj ja tu mogu...

LJUBAV: jedina inspiracija

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


1.d
Marija
Dina
Burek (mesni.... hehe :P)
Dva zgodna dečka...

Moja inspiracija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 29.06.2007.

LJETO NAM SE VRATILO !!!




Napokon završila i ta škola... sve je na kraju dobro ispalo... prošla sam s pet što znači da mogu ići na more, i zapravo idem već danas ... hehe. Tak da me nema do kraja osmog pa nemojte očekivati postove jer tam nemam komp...


E da Ljetna sapunica će bit objavljena na drugoj adresi...
KLIKNI !!!a>...
oDITE SI PLIZZZ malo tam to pogledati i komentirajte mi...


E sad ide par uputa za ljeto... LJudovi dragi

- želim vam da se zabavite i odmorite !!!
- na školu je zabranjeno misliti... a kamo li učiti...
- svaki pokušaj posezanja za knjigom smatrat će se izdajom !!!
- obavezno tulumarite, plešite, skačite, plivajte, pjevajte... radite sve što vam srce poželi...
- također, svaki pokušaj izbjegavanja ovih obveza smatrat će se isto tako izdajom...
- budite prirodni... nemojte se forsat jer to prilično glupo i smiješno izgleda...
- za cure isto tako vrijedi PRIRODNOST izvana i iznutra ... što manje šminke... ( strogo zabranjen puder i rumenilo...),a dopuštena je maskara, malo korektora... i definitivno olovke u boji (preporučan tirkiznu)
-Dečki... nemojte ljeto koristiti sam za barenje... strogo je zabranjeno natjecanje u tomu... hehe... ak već hoćete barit nađite si curu i osvojite je svojom, neznam, duhovitošću, i inteligenciji... haha



I tak mislim da sma sve rekla... barem ono najbitnije....
POzdrav svima.... a posebno....
-MOJOJ DORI .... uživaj mi i sretan put u London!!! šteta što se nismo uspjele još jednom vidjeti... kiss
- MOJOJ ANI na koju se trenutno ljutim jer mi se nije javila... mislim pošaljem joj poruku i ona niš.... ma bezveze...a mene uvjek žica mob za kakti neke hitne poruke, a sad kao nije mogla nać nekog s lovom na mobu... burninmad
- mom razredu... kojeg jako volim... i nadam se da će ostati takvi kakvi jesu... !!! party
- naravno svima vama koji ste na ovaj blog slučajno naletili, jer mogli bi naletit još jedanput... hehe




POZDRAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kiss mah party smijeh thumbup zujo wink rofl cerek nut mah wave