< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

(ne)OBAVEZNO PROČITAJ!!!

Ovo je za one koji razumiju glazbu te je mogu "stvoriti"...



Ljetna sapunica u izradi na ovoj adresi



Image Hosting by Picoodle.com


O MENI...

IME: Carmen (lat. pjesma)

HOROSKOPSKI ZNAK: strijelac

GODINE: fijuuuuuu... od 13 sam prestala brojati... hehe,al mislim da imam negdje oko 15,nisam ziher

RAZRED: negdje prvi, negdje drugi srednje... Pa si vi mislite kaj to znači

VOLIM: pa osim glazbe, sve one koji vole mene... hehe

NE VOLIM: ljude koji se okreću kako vjetar puše

VJERUJEM U (osim u Boga): ljubav,ali prema obitelji i prijateljima...

NE VJERUJEM: dečkima(osim frendovima i bratićima), jer svi su oni, zapravo, isti- kod mene ne pali ona ofucana izreka "I živjeli su sretno do kraja života",jer sam davno prestala vjerovati u bajke i hepi end, a istina boli (neke više,neke manje), kaj ja tu mogu...

LJUBAV: jedina inspiracija

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


1.d
Marija
Dina
Burek (mesni.... hehe :P)
Dva zgodna dečka...

Moja inspiracija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 17.06.2007.

NOvi POst !!!





Hah, kolko dugo nisam postić napisala (nije da nisam htjela, neg nisam stigla jednostavno)...

Ma napokon sam promjenila pozadinu, e od one stare mi se već bljuvalo... smokin




I tako fino završava škola, molim Boga da prođem s 5 yes, jer ak ne prođem nemrem ić na more, a buuuu no , duga priča zašto(ne isplati se objašnjavat)lud


E jedva čekam ljeto, baš imam neki filing da će bit odlično!!! JOooj kupanje, sunčanje... eee ma jedva čekam...


A glete neznam kaj da vam još pišem jer nemam baš neku dobru temu... Mislim misla sam pisat o prijateljstvu radi određene osobe al' sam shvatila da ON nije vrijedan toga i da neću više nikad potrošiti niti sekunde, daha, riječi i misli na prije spomenutog gospodina namcor (iako to upravo radim... ha jebiga)
Sad bih ja tu mogla pljuvat po njemu da je neznam šta al neću jer SAM JEDNOSTAVNO PREPRISTOJNA dA BIH NAPRAVILA TAK NEŠTO.... a dobro znam da on svaki put na spomen mog imena pljuje po meni ... nekužim zaš al boli me jer to pokazuje kolko je zapravo djetinjast i nezreo, a možda čak i ljubomoran, al definitivno kukavica jer to nije u stanju izgovorit predamnom hehe yes ... ah anyway al glavno da se gospodin, kad je u mojem društvu ponaša cool i još nastoji uspostavit komunikaciju... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha
Pih da te nebi mali zeko... hahahahahahahahaha (ovo čitajte kao zloban smijeh naughty )
A lik se okreće kako vjetar puše... a mislim da je to najgora stvar u karakteru bilo koje osobe...
ah to vam je tak, neki imaju bivše dečke, neki bivše prijatelje lud (s tim da je ovo drugo tri puta gore bang ) ... ja se mogu pohvalit da imam oboje... i to je ono što se zove ironija...yes




JOš bum napisala jedan postek prije mora, a onda slijedi pauza dok se na vratim natrag... hm... i onda slijedi ljetna sapunica ... hahaha jedva čekam... njami party


Pusa ... wave



~18:36~ komentari (7) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.