Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Nešto o meni...

Zovem se Katarina, živim u mjestu blizu Požege, imam 12 godina, rođena sam 16.07.1994, volim slušati narodnjake, strano, po malo i nešto hrvatsko, ne volim umišljene ljude, ...

Linkovi

Adresa msn-a je Ouch925@hotmail.com
Pa ako vi imate msn, javite se!!!!

Pjesma od Shakire...








Free Music

Anketice...

Ima li jos nade za mene i Benija?
Da!
Ne!
Mozda!
pollcode.com free polls


Imate li msn?
Da!
Ne!
pollcode.com free polls


Imas li decka ili curu ili simpatiju???
Da. Decka!
Ne!
Da. Curu!
Simpatiju!
pollcode.com free polls


Kako vam se svida moj blog?!?!?!
Super je!
Jos ga treba ukrasiti!
Moze proci!
De brisi ga!
Katastrofa!
pollcode.com free polls




Jesmo Beni i ja dobar par?
Da!
Ne!
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 15.04.2007.

Odlični praznici!!!

Ja se sjetila da moram napisati post... smijeh Ja odlučila napisati dugi post! Ovaj post bit će jakooooo dug, pa, pripremite se... smijeh Pa evo! Ja sam bila napisala cijeli post i obrisala ga! blabla A jesam glupa! A dobro, pustimo to! U petak u 08:50h moje dvije kume ( Kristina i Nikolina) krenule smo na put za Osijek kod moje dvije sestre (Nevene i Ane). rolleyes Sjele smo u vlak, i ni onda još nisam mogla vjerovati da idemo i Osijek!!! Dosta smo presjedali, jer su nešto popravljali! Nemam pojma! Iz vlaka u autobus, iz tog autobusa u drugi autobus i iz tog autobusa u vlak! Put i nije bio toliko dug jer smo moja kuma Kika i ja ili pričale ili slušale mp3! I napokon... smijeh Došle smo u Osijek, gdje nas je na željezničkom kolodvoru dočekala moja starija sestra Ana, a druga sestra Nevena je u to vrijeme bila na fakultetu! Otišle smo do stana da ostavimo torbe i da se malo odmorimo! Kad smo se odmorile išle smo na ručak! njami Ručak je bio pre fin, ma odličan! njami Hm... Mljac!!! njami Jele smo i otišle u stan da se odmorimo! Ana i Nina ( Nikolina) otišle su u šetnju, a Kika ( Kristina) i ja ostale smo u stanu! Malo kasnije išle smo se ljuljati! Dok smo se ljuljale došla je moja najstarija sestra Nena ( Nevena)! Kad su Ana i Nina došle iz šetnje, malo su se odmorile i sve pet krenule smo u šetnju! Dugo smo bile u šetnji... Kad smo došli u stan, opet smo se odmorile i išle u kumin stan gdje žive neki dečki! Oni su se baš jako iznenadili! rofl U naš stan smo došle dosta kasno! Kika i ja bile smo malo na netu i dopisivale se... Tako je prošla noć i došao dan petak! I to ne običan petak! To je bio strašni petak 13! eek nono Šala! Ja ne vjerujem u to! zijev A vi? Ja mislim da je to glupost!!! Ujutro smo jele i odmarale se! Oko 11:45h otišle smo na ručak jer su Ana i Nina trebale na tenis, ali su na svačiju žalost zakasnile ( šala), ali nema veze! Kada smo došle u stan, malo se odmarale i, onda opet u šetnju! Brzo smo se vratile, nismo bile dugo! Kada smo se vratile, već je, na žalost bilo vrijeme za pakiranje za kući! burninmad no Kika i ja htjele smo ostati još, ali kad nismo mogle! Nena je ostala jer je morala učiti! Sjele smo u vlak! Ubrzo smo ostale same u vagonu! Bilo nam je super! I tako je završilo to odlično fenomenalno odmaranje!!! Eto, to je to! Nadam se da vam se svida moj dugi post! smijeh Ostavljajte komentare!!! smijeh Pozz... mah

- 11:58 - Komentari (16) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.