subota, 15.12.2007.

eh da...

Ovo je na uspomenu za tosu jer nisam pisala postove kad je on umro...

boomp3.com

Poljsko cvijece nek’
me mladog pokrije
nek’ mi dusu ljube oblaci

kad me neces ti
kamo srece da
te oci ne vide
ne bih znao da su poljupci
tudji po tebi


A sad malo vise neozbiljnog... Jsmijeh


George W. Bush (stvarni citati?!)
(mislit ce ljudi da mi se zamjerio, al nije,,, phahaha..)

"Velika vecina naseg uvoza dolazi iz inozemstva."

"Cini mi se da smo krenuli nezaustavljivim putem prema slobodi i demokraciji - ali to se moze promijeniti!"

"U jednu rijec moze se sazeti odgovornost onog koji vlada, a ta jedna rijec glasi: 'Budi potpuno pripremljen.'"

"Mi cemo imati najbolje obrazovane Amerikance na svijetu."

"Mi stojimo uz NATO. Mi smo dio NATOa. Mi stojimo uz Europu. Mi smo dio Europe."

"Za americku svemirsku agenciju NASA svemir je prvi prioritet."

"Kad pazljivije proucimo stvar, vidjet cemo da su ucitelji jedina profesija koja poducava nasu djecu."

"Vrijeme je za ljudsku vrstu da udje u Suncev sustav."

"Nadam se da ce Kongres izglasati zakon s kojim cu ja moci zivjeti cak i ako ne bude izglasan."

"Da u SADu postoji diktatura bilo bi mi mnogo lakse. Naravno, kad bih ja bio diktator."

"Divna stvar u knjigama jest to sto se u njima mogu pronaci i prekrasne slike."

"Mi smo udvostrucili - s 50 milijuna na 195 milijuna - kolicinu novca koja nam je za tu stvar na raspolaganju."

"Sreo sam se jucer s predsjednikom Putinom. Cini mi se da je on vrlo napredan covjek, kako se to kaze u nijansiranim diplomatskim krugovima."

"Ovdje sam da vas obavijestim da ce salteri i avioni poletjeti s washingtonskog aerodroma vec ovog cetvrtka."

"Donio sam neke jako dobre odluke u proslosti. Donio sam i neke jako dobre odluke u buducnosti."



DOKAZ DA JE SVIJET LUD
U Libanu muskarcima je zakonom dozvoljeno da imaju seks sa zivotinjama, ali zivotinje moraju biti zenke. Seksualni odnosi sa muzjakom zivotinje su kaznjivi smrcu.

U Bahreinu doktor muskog spola po zakonu moze pregledati zenske genitalije, ali mu je zabranjeno da tokom pregleda gleda direktno u njih. Moze samo gledati odraz u ogledalu.

Muslimanima je zabranjeno gledati u genitalije lesa. To pravilo se odnosi i na pogrebnike. Organi preminulog moraju biti stalno pokriveni ciglom ili komadom drveta.

U Indoneziji je kazna za masturbaciju odsjecanje glave.

U Guamu postoje muskarci kojima je posao da putuju zemljom i vrse defloraciju mladih djevica, koje placaju za privilegiju da prvi put imaju seks... Razlog: Po zakonima Guama djevicama je striktno zabranjeno da se udaju.

U Hong Kongu, prevarena zena po zakonu moze ubiti svog nevjernog muza, ali samo ukoliko to ucini golim rukama. S druge strane, muzevljeva ljubavnica moze biti ubijena na bilo koji zeljeni nacin.

U Liverpulu, engleski zakon dozvoljava prodavacicama da budu u toplesu, ali samo u prodavaonicama tropskih ribica.

U Kaliju, Kolumbija, zena moze imati seks iskljucivo sa svojim muzem, a u toku prvog puta njena majka mora biti u sobi kako bi prisustvovala cinu.

U Santa Cruzu, Bolivija, muskarcima je zakonom zabranjeno da u isto vrijeme imaju seks sa zenom i njenom kcerkom.

U Merilandu zakonom nije dozvoljena prodaja kondoma iz automata osim u slijedecem slucaju: Prezervativi se mogu prodavati putem automata "na mjestima gdje se alkoholna pica prodaju radi konzumacije u istom prostoru."


Kako plavusa rjesava krizaljku?
1. NAJZDRAVIJE PICE (4 slova).............PIVO
2. TELEFONSKI POZIV (3 slova)..............ZVR
3. GRAD U ITALIJI (3 slova).................TRS
4. VRSTA ZIVOTINJE SA KUCICOM (3 slova).....PAS
5. NIJE GLADAN (3 slova)................JEO
6. VIDI SLIKU (4 slova).................VIDO
7. ZENIN BRAT (5 slova).................JOSIP
8. NEIZLJECIVA BOLEST (4 slova)..........SMRT
9. DRAGI KAMEN (4 slova).................MILI
10. DIO PRIBORA ZA JELO (3 slova).........ZUB
11. ZENSKO DIJETE (3 slova).................ONA
12. NAJMANJI TROCIFRENI BROJ (3 slova)......000
13. MJERA ZA TEZINU (4 slova)..............UTEG
14. SVECANO ODIJELO (4 slova)...............CRNO
15. HLADNO ORUZJE (3 slova).................TOP
16. NEIZLJECIVA BOLEST (3 slova)............KAP
17. KOKOSJI PROIZVOD (4 slova)..............JUHA
18. ZAJEDNICA MUSKARCA I ZENE (4 slova).....STAN
19. MUZJAK VRANE (6 slova)...............VRANAC
20. MJERA ZA DRAGOCJENOST (5 slova).........NOVAC
21. SESTRIN MUZ (3 slova).................IVO
22. DIO KUPATILA (4 slova).................VODA
23. MORSKI GREBEN (2 slova).................MG
24. INICIJALI PJESNIKA JESENJINA ............PJ
25. ZLATO.................ZL
26. KISIK.................K
27. GRADANIN TIRANE (7 slova)..............TIRANIN
28. HLADNO ORUZJE (6 slova)...............PALICA
29. DOZIVLJAJ PRI SPAVANJU (3 slova)..........SEX
30. BIBLIJSKI LIK (3 slova).................POP



i...

Trenuci
Kad bi život svoj mogao ponovo da proživim
Pokušao bih u sledećem životu da napravim više grešaka,
ne bih se trudio da budem tako savršen,
opustio bih se više.
Bio bih gluplji nego što bejah, zaista
vrlo malo stvari bih ozbiljno shvatao.
Bio bih manji čistunac.
Više bih se izlagao opasnostima, više putovao,
više sutona posmatrao, na više planina popeo,
više reka preplivao.
Išao bih na još više mesta na koja nikad nisam otišao,
jeo manje boba , a više sladoleda,
imao više stvarnih a manje izmišljenih problema.
Ja sam od onih što je razumno i plodno
Proživeo svaki minut svoga života : imao sam,
jasno i časaka radosti.

Ali kad bi mogao nazad da se vratim ,
težio bih samo dobrim trenucima .
Jer , ako ne znate , život je od toga sačinjen,
od trenova samo;nemoj propuštati sada.
Ja sam od onih što nikada i nikudanisu išli bez
toplomera, termofora,
kišobrana i padobrana:
kad bih opet mogao da živim ,
lakši bih putovao.

Kad bih ponovo mogao da živim,
s proleća bih počeo bosonog da hodam
i tako išao do kraja jeseni.
Više bih se na vrtešci okretao,
više sutona posmatrao i sa više dece igrao,
kad bih život ponovo pred sobom imao.
Al, vidite , imam 85 godina, i znam
Da umirem.

(...Horhe Luis Borhes...)


- 13:34 - kOOOmentari (21) - printOOOvi - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.