Filmovi koji su promenili moj život

05.11.2005., subota

Leptirica

Godina: 1973
Režija: Đorđe Kadijević
Uloge: Petar Božović, Mirjana Nikolić, Slobodan Perović
Žanr: Horor
Zemlja: Jugoslavija
Siže:Ljubav izmedju Strahinje i Radojka prekida Radojkin otac ne želeći da ćerku uda za siromašnog čoveka. U isto vreme u selu počinju naglo da umiru vodeničari i seljaci smatraju da je to delo vampira i nečistih sila.
Iskreno, filma se sećam samo kroz maglu jer sam ga gledao još davno u detinjstvu i više ama baš nikada nisam naleteo na njega da ga ponovo pogledam. Znam samo jedno; da je taj film ostavio izuzetan utisak na mene, te da sam i sad, kad ga se setim onako maglovitog, siguran da se radi o jednom od najstrašnijih filmova atmosfere ikada. Valjda će se neko setiti iz arhive izvaditi ovaj dragulj(usudio bih se reći i) svetske kinematografije i još jednom ga zarolati na projektoru, na radost svih nas, ljubitelja sedme umetnosti.

- 18:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog posvećen pre svega ljubiteljima sedme umetnosti, onima koji se ježe na miris celuloida pomešanog sa vonjom preprženih kokica.
Predstavljam filmove koji su obeležili moj, ne baš više tako kratak (26) životni vek. Svaki vaš komentar i više je nego dobro došao.
Ukoliko uspem bar nekoga zaintrigirati svojim filmskim predlozima, moja će misija biti ispunjena:)

Linkovi