Image Hosted by ImageShack.us People are strange,when u'r a stranger,faces look ugly when u'r alone... - Normalni~ljudi.com - Blog.hr

Normalni~ljudi.com

utorak, 24.01.2006.

People are strange,when u'r a stranger,faces look ugly when u'r alone...

Nekada kad sam u kurcu volim si poslušati pjesmu od mikrofonije....nekada smo bili ljudi...trenutno tu pjesmu nemam pa se sječam samo početka pjesme...ali totalno opisuje sveukupno ponašanje ljudi prema meni pa mi nekako pomaže kada čujem da netko pjeva o tome....
Anyway nisam više u kurcu jer imam svoju curu koju ja jako volim i koja voli mene,al me je danas gušterica jedna prokleta upoznala sa starcima i onak...bed mi je...no uglavnom super mi je s njom jer se stalno prcamo (pod zajebancija naravno) i podjebavamo(opet zajebanncija da nebi netko bio perverzan ko ja)...uglavnom ja uvijek izvalim neki glupi kurac (mislim pod glupost,ja nemam kurac...mislim) i onda nas boli trbuh (od smijeha naravno,nitko ništa nikome....da)...i super smo se našli,a i živimo si jako blizu...Glupa gušterica se danas rajcala na moju nogu i skoro me je silovala u busu.....ali naravno ja izvalim neki glupi kurac pa se onda ne rajca više muahahahhahah....anyway...ako ovo čita puno je volim i šaljem joj pusu.... (i nemoj misliti da češ dobiti majicu od ramones-a jer nečeš)(guštrica)...Spajićka kurvo ponovno mi napiši ''pametan'' koment inaće ću i tebi neki glupi kurac morat izvalit a vjeruj mi...neće biti ugodno...

nekada smo bili ljudi

Slike sječanja,potprati ružna sitina
sve je to,sad au mojim mislima,
sjetim se,kako divno bilo je
ali sve,tkao brzo nestaje.
Moja je,sudbina tako okrutna
neka je,još se uvijek ponavlja
nekada smo bili ljudi,
a sad smo ludi sad smo ludi
nekada smo bili ljudi,
a sad smo ludi sad smo ludi!!!


I jedna koju isto tako ajko volim:

PEOPLE ARE STRANGE when u'r a stranger,faces are ugly when u'r alone
WOMEN SEEM WICKED,when u'r unwanted, streets are unevil when u'r down
WHEN U'R STRANGE,faces come out of the rain,when u'r strange no one remebers u'r name....

bhuhuhuhu....muahahhahahahahah who gives a fuck!!!!

ok ja sam prolupala
- 22:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>