Image Hosted by ImageShack.us Moj put do doma ...jučer - Normalni~ljudi.com - Blog.hr

Normalni~ljudi.com

utorak, 24.01.2006.

Moj put do doma ...jučer

Dakle vračam se onak umorna ko pas i kkz-a i idem doma cjela sretna...i sad...sjednem u tramvaj i vozim se zgužvana i prikeljena na prozor i svađam se s nekom babom koja je imala friško krzno i koja se ljepila na mene svaki put kad tramvaj stane,poludim ja i izađem na relji.Tamo malo stojim čekam bus i skužim se skupilo toliko rulje za bus da neću stat a i neda mi se gužvat(+pola osnovne mi je unutra).Opet se vratim na tramvajsku stanicu.Čekam tramvaj,koji ovaj put hvala bogu ne toliko gužvast ali naravno čim ja sjednem odmah fosili sa štapovma uletavaju i kaće se ispred tebe,....grrrr... i dođem do črnomerca.Toliko sam bila željna svog stana i svoje stolice (!!!) da ću ić na bilo koji bus.I vidim bus za zaprešić i reko : jebeno!!! i čičnem se ja unutra i vozim se....weee...mislim o tome kaj ću jest kad odđem doma...prođemo par stanica i sad bi trebala iduća stanica biti moja ,i ja se scjela spremila i dignem se i ufurana stisnem gumb..i čekam...al....prešo ju je(!?!) ok mislim si(jebote u kurac pa stani na stanici),izaći ću na idućoj.Izađem i pređem cestu i odem na stanicu za nazad.Taman mi dođe busek za neko tamo čudno mijesto...ok...ja se zicnem i malo prije neg kaj je došo do stanice ja se dignem i opet se spremim cijela dođem na prva vrata i da ći izać.....a kad ono....prošao je moju stanicu opet!!! i mislim si pa jebote ovak ću zauvjek,niš izaći ću na idučoj pa ću pješke doma(i ubit ću i vozača i sebe ak en stane).KURAC MOJ!!! LIK JE OTIŠO DO ČRNEKA BEZ PITANJA!!!!! I sad ja opet na črneku živčana ko pička materina palim pljugu i trčim na bus za špansko i onak uletim unutra (haleluja¨!!!!!)...na prva vrata i odmah pitam dali stane na toj stanici...kaže lik da!...reko super al ja se ne mičem s ovih vrata...stojim na prvim vratima i budinim okom gledam kad će koji pomak napraviti i na semaforu prije stanice histerično počemem stiskati gumbić i prst mi skoro otpadoše...a i gumbić:)...vozač me pogleda i kaže :''ok,smiri se čuo sam'' a ja onak ...:'ma nije bed sam vi stanite''...još sam mu još 20 puta rekla d a ne zaboravi stati...i onda je stao!!! ah!!! došla sam doma nakon sat vremena i 45 minuta jeeeeej!!!!

jebem ti zet....!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>