dvije obicne cure

Evo nas Opet .. by Tears_from_Hell

EE sorry shto nismo pisale dugo al nije bilo bash nishta za kazati ..
Znachi .. kakve newsice .. Prije 2 tjedana ja i Vale smo bile pohvaljenje na Laurusu Nobilisu (nagrada za mlade pisce) .. wOhOu .. znachi da ipak imamo kakav talent iznutra :D
I onda .. Valentina che brzo zavrshiti shkolu .. ukoliko je maturantica .. malo ju je strah onih previshe pitanja shto su joj dali °° ali i prisiljena je da radi u svom marketu, zato i nema puno vremena za uchenje >.< Grozzno..
A kod mene boh .. kazhu da sam se malo promjenila .. smrshavila :P boooooh

I to bi bilo to...slike iz Laurusa Nobilisa chemo objaviti za par dana...a do tada komentirajte :D

P.S. ako netko od vas pozna kakvog dobrog hackera nek javi mi se..mozhe i na msn: demons_paradise@hotmail.com .. znam da je ilegalno al pod hitno mi treba hihih falaaaaaa

16.05.2007. u 19:41 | 28 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je nash zajednichki blog .. mi smo dvije sasviiim obichne cure .. malo spaljene al ok .. ionako danas tko nije nije lud, nije normalan :P

free web counter
free web counter

>

WHO WE ARE?


Cura br. 1 - Heart_of_rock_n_roll
tj ona u crvenoj majci u prvom postu :p

Ime: Valentina
Prezime: Nije za javnost
Visina: 182
Škola: SMSI - Rovinj, 4. razred ekonomskog smijera


Cura br. 2 - Tears_from_Hell
tj ona u crvenim hlačama u prvom postu :p

Ime: Tina
Prezime: Nije za javnost
Visina: 160
Škola: SMSI - Rovinj, 3. razred ekonomskog smijera

Get Your Own Chat Box! Go Large!