četvrtak, 18.09.2008.

With Oden on our side

Z početak škola je počela(pakao).U ovom početku školske godine se puno toga dogodilo,pa moramo s nečim počet.Dobili smo novu učenicu(niš posebno o njoj,zapravo malo je čudna.lol.Naš razred nastavlja tradiciju(vandalizam),dobili smo novu profu iz engelskog,isto tako iz hrvatskog,pisali smo inicijalni test i hrvatskog samo jedan učenik ima
preko 50%,zato kaj nas je naša draga bivša profesorica kurca naučila,
pol tog u testu nismo ni učili,naravno žalil smo se,ali odgovor na našu žalbu
je bio ministarstvo je pisalo testheadbangheadbangheadbang
Iz matematike smo isto bili najbolji mislim odozada.lol.čak imamo rekordera
Matej Popić 0 bodova,nije trebo ni test pisat.Profesorica iz povijesti koja nas
uvijek hvali jučer nam je rekla da smo neodgojena divlja horda.lol opet.
Već u tri tjedna imamo 5 zapisa(yeeeeee).A sad da se malo posvetim biserima i fejkerima.
1:Dojde neki klinac u Iron Maiden majci,a vidi se na kilometre da je fejker
pitam ga ja koja ti je najdraža pjesma od maidena a on napiše can I play
with monday.lolololololo.Trebo sam ić na hladno pivo u zagrebu ali sam se dan
prije razbolio,šteta ali bio sam na već sto koncerta od njih.Novi albumi izlaze
nezna se koji je bolji od kojeg,a da započnemo s novim albumo od dragonforcea koji svaki dan slušam,i sve mi je bolji i bolje,pa Metallica koju sam među prvima skino u zagrebu.fenomenalan album a posebno stvar
all nightmare long.pa novi album od amon amarth twilight of the thunder
gods,isto tako fenomenalan je.Nemrem se sad sjetit kaj je još izašlo.
Die for metal.



19:39 | Komentari 31 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.