The long day is over...

30.10.2007., utorak

...no3

"Žalost zbog stvari koje smo učinili,
može biti ublažena vremenom,
žalost zbog stvari koje nismo učinili,
je neutješna...
Najgora stvar koju netko može napraviti je
ne pokušati,
biti svjestan što želi i
ne predati se tomu,
provesti godine u tihom bolu
pitajući se,
dali se moglo išta ostvariti -
i nikad ne znajući..."


.......................

"Ljubav je život...
Ako propustite ljubav,
propustili ste život."

LEO BUSCAGLIA

........................

Thinking About You
NORAH JONES

Yesterday I saw the sun shinin',
And the leaves were fallin' down softly,
My cold hands needed a warm, warm touch,
And I was thinkin' about you.

Here I am lookin' for signs of leaving,
You hold my hand, but do you really need me?
I guess it's time for me to let you go,
And I'll be thinkin' about you,
I'll be thinkin' about you.

When you sail across the ocean waters,
And you reach the other side safely,
Could you smile a little smile for me?
'cause I'll be thinkin' about you,
I'll be thinkin' about you,
I'll be thinkin' about you,
I'll be thinkin' about you.




ŽIVITE SVAKI DAN KAO DA VAM JE POSLJEDNJI...
I JEDNOG ĆETE DANA BITI U PRAVU...

- 20:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...