...muchas sabavaa...

čevi
luce
tatitto
aleeeex(martiiii)
vidoficzka
mišo 505 bez crte
sandricaa
lizika
josi
coki s kvačicom
teatea
lana sedmica
sarrita
anjita
ninita mia
nelek
neveninito
tinčaaaaaaa
fililipita
dejvidito
patito
cukurek na kraju..


...kompanjonas....

lussija....smokinsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


una tejja, una čeva i vido...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


salitto e tattti...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ai...ke bjena sekita e jo...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

trius fantasticus....party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

shajnjinjo, ja i serra noc vjesticaa burninmad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

shajnjinjo i ja.....thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

una larra i shajnjinjitta....sretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

serra e jo pievamo s kurussom kurusse lud




mia keterriba cerekcerek


mi ih sve kjero mucho.../strong>






  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

...yo soi locco, mucho fest, SKUZI!!!...

mi dve smo mi dve... nore, zmotane, navek nasmijane, raščupane...
i nekak smo odlučile meti bloga... ve bumo vidle kak bo nam išlo.. al mi dve, kak mi dve, znamo da bu išlo... i to je to...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

..ke si, ke no...

...ja sam stefani ...
zoveju me stefa ...
z kotoribe sam...
imam 17...
idem v GOC...
sretno zacopana...
za zajebanciju navek...
došla sam 21. 8....
i lavić sam...dead

Image Hosted by ImageShack.us


...ja sam maša ...
zoveju me mašla ...
z male subotice sam...
imam 17...
idem v GOC...
sretno zacopana...
v mishija...
za zajebancija navek...
došla sam 8.8....
i lavić sam...dead

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 22.05.2007.

...una bjena abesedi....


A- abeseda

B-besso

C-corason

D-dobra, dobra

E-es ta locca

F-f temelj

G-grasjas

H-hospitale

I-iiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaa

J-jo soi locco

K- ke si, ke no

L-locco

M- macho mucho

N- nadas

O- ole

P-porke

R-retardinjo

S- senjorita

T- tambjen

U-uno

V-vena, vene i voltaren

Z-zakon!

Ž- žakljinči




iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhaaaaaaaaaaaa


esta normal abeseda slijedi u drugom postu wavewavewavewavewavewavewavemahmah



| norre surre (45) | | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.