AnToNijIcE MoJa ŠaLjEm tI WeWiKu pUfU=D

neki znaju da je ona glumila u Zabranjenoj ljubawi najbolja serija je to bila menixD
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

01.2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... NE/DA

design: Narodna Metalurgija

owako
ja sam Nora
owaj blog poswećen
je Antoniji Šoli
jer ju ja obožawam imam
11 godina
žiwim u Slawoniji
to bi bilo to
papa*



Antonija moja bubuim te=D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 15.01.2009.

=D......RaZnE TeMe......=D

Ey,puno wam hwala na komentarima...ali me ljuti to što nitko nije naručio dizajn!!!!!Zašto,jel to namjerno nenaručujete ili šta?Ja stwarno neznam,molim was ako netko možda slučajno traži dizajn,ja sam tu,samo mi se jawite na blog,ja ču ispuniti naruđbu baš onako kako želite....no dobro...imamo mi wiše tema...na postu..
LED,PADANJE,KLIZAJNE=D
owako..jaaooo,danas mi je zakon dan,da wi znate šta se nama dogodilo jaoo,kod nas je led cijele ceste su zaleđene,swi od prwog do zanjeg smo pali 100 puna danas,ajmee,idemo mi na stanicu čekat autobus i odjednom moja prijateljica buum dolje na ledu jaoo,onda idemo mi u školu,neko malo brdašce a onak jakoo malo,idem ja i nemogu se opoet jaoo,kad sam ja pljusnula dolje,uu,to je bilo najbolje..hh..dođem ja doma,odjednom nemogu ni stat na beton,moje dworište je najbolje jaoo imam tri dworišta,ali prwo je najbolje sklisko hah..ludnica,žiwaa ludnica..prelazimo na sljedeču temu...
xD U SUBOTU NA KLIZANJE xD
jeeeii,u owu subotu idem na klizanje sa razredom i razrednicom bit će tu još 3 razreda al oke!bit će ludnica jedwa čekam..xD...makar znam da ću se razbit 100 posto hah,,ma ko se neće..hh...e da..a poslje toga u kino gledamo madagaskar2 jesss......

i nadam se da je to to....=)..je oke,idem gledat "Inspektor Rex"
KiSsSsSsSs

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.