petak, 07.11.2008.

~~**Shto se mene tiche ne morash biti nepogreshiw, bez greshke i sawrshen, jer ja te jednostavno volim!! **~~

Život nekad donosi nešto što ne žeLimo,
nešto što nam se ne sviđa
i nešto zbog čega patimo...

taKo sam se i ja razoČaraLa u živoT i u ono štO mi je donio,,,
Donio mi je nešto preljepo,nešto neponovljivo...
nekoga zbog koga sam činiLa i činim sve...
TAda mi je biLo Lijepo u životu,a
onda je sve to nestaLo...
vatrA se ugasiLa,,s njom i svi moji snovi,,,
sva nadanja za bolje sutra,,,
i sada tu patim i noćima suze lijem,a
znam da nisi vrijedan toga...
pitam se sada...


-Ne mogu te voljeti; ali moram. Želim zaboraviti na tu ljubav i okrenuti se novoj, ali mi se stalno pojavljuješ pred očima, iako te nema tu... Nikad te nema... Pokušavam zaboraviti tvoje pogreške, i vjerovati da si drugačiji, da si kao onda kad sam te upoznala, ali se ne usudim, jer si mi već slomio srce...

A ono se ne bi oporavilo da mu to učiniš još jedanput, jer se održava na životu s ono malo nade što mu daješ... Volim te, iako si to ne želim priznati... Uništio si me, a sad je red na mene da uništim tebe... Ali ne mogu jer te previše volim

Tesko je kad wolis..a nisi woljen.kad trebas a nisi potrebna,,a jos teze je kam mu kazes..a on glupan misli da lazes

Ne placi za onim sto nemas wec osatawi druge da placu sto nemaju tebe...

Nista u zivotu tako ne boli..kad nekoga uzalud wolis......


"Ne ŽeLiM iZgUbItI oNo ŠtO vOlIm,NiTi VoLjEtI oNo ŠtO sAm IzGuBiLa!!!"


10:10 | Komentari 30 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.