utorak, 01.07.2008.

zivot sa sjecanjem

Bog nije obećao:
dan bez bola,
smijeh bez tuge,
put bez trnja,
sunce bez kiše,
ali je obećao:
snagu za dan,
utjehu za suze
i svijetlo za put!



Što je srce koje ne može dalje,
stoji, kao ljubav
koja,u neviđen prostor iskre šalje.

Što je život bez prijatelja tvojih,
to je kao orah,
bez ljusaka svojih.

I onda kao blago,
jedan prijatelj koji je jako vrijedan,
u trenutku ode....
a ti....puno prijatelja imaš, al fali ti samo jedan...

Al uspomene ostaju, i divno sjećanje
na sve provode i vesele trenutke,
a ti uz sebe imaš nadu i obećanje,
da će se vratit kad najmanje očekuješ...

Jedno prijateljstvo koje je nekad puno značilo,
i pregršt ludih trenutaka zračilo,
sada je samo, iskrica nade,
ili možda strah, da ti netko osjetljivo srce ne ukrade...

Slomljenom srcu, priliku novu daješ
i uz riječi: snaga, ljubav, vjera, sretno, sebi obećaješ...
krenut ću dalje neću stati jer za tugu u svom srcu prostor neću dati....

I onda....novi pogled u svijet stvaraš,
a svoje srce novim doživljajima otvaraš...
ne! nikada staro prijateljstvo zaboravit neću,
al duša i srce u novi život kreću....
za moju bivsu priju,,,

Postoje u životu trenutci kada ti neko toliko nedostaje, da ga poželiš istrgnuti iz svojih snova i čvrsto zagrliti!!!
Kada se jedna vrata zatvore,druga se otvore.Ali mi često tako dugo stojimo gledajući u zatvorena vrata,da ne vidimo da su se druga otvorila!!!

Nemojte gledati vanjštinu,može biti varljiva.Ne gledajte bogatstva jer su prolazna.Tražite nekog zbog koga se smiješite!!
Jer ponekad je potreban samo jedan osmijeh koji će razvedriti tmuran dan.Tražite nekoga zbog koga vaše srce pjeva!!!!

Sanjajte svoje snove,krenite gdje želite ići.Pokušajte biti ono što uistinu jeste jer život je kratak,i za neke stvari često nam daje samo jednu priliku!!!!
Želim vam puno sreće u životu kako bi se osjećali dobro,mnogo kušnji kako bi ostali jaki i pokoju suzu kako bi ostali ljudi,mnogo nade da bi bili sretni!
Istinski sretni ljudi nemaju nužno sve najbolje.Oni najbolje iskoriste ono što život stavlja pred njih!!!!

Najsjajnija budućnost uvijek će ovisiti o nužnom oslobađanju prošlosti.U životu ne možeš napredovati ako ne učiš iz svojih prošlih grešaka i ideš dalje..
Rodili ste se plačući dok su se svi oko vas smijali.Živite tako da kad umrete vi budete nasmijani a svi oko vas da plaču!!!!!

Ovo vam pišem jer me uvijek duboko dotaknete,poklonite mi osmijeh kad mi uistinu treba,jer mi pomažete u svemu vidjeti pozitivnu stranu i onda kada dotaknem dno...
i jer mi je stalo do vašeg prijateljstva...

..i zapamtite ŽIVOT SE NE MJERI BROJEM UDISAJA KOJE NAPRAVIMO VEĆ MOMENTINA KOJI NAM ODUZIMAJU DAH!!!
Teško je naći pravog prijatelja, i da se iskreno prijateljstvo održi. Teško je nekome vjerovati i otvoriti svoju dušu i srce, ali kada imaš nekoga ko želi da te sasluša i kome vjeruješ onda je to najljepše prijateljstvo koje može biti.

A ja sam našla svoje prijatelje....

MIKI-djevojka koja je uvijek uz mene i koja mi pomaže što se tiče svih mojih problema...Koja je osoba za povjeriti se....volim ju jer je ludaaaaa...uvijek je tu da me nasmije..i zato joj hvala(moja mala slatkicaa)

NINA-beba moja....uvijek je nasmijana i spremna za zajebanciju.....i kad sam najtužnija uspije me nasmijati....djevojka koja je spremna uraditi sve za PRIJATELJE.....i hvala joj na tome....

KIKI-moja druga beba.....i ona je uvijek tu za mene....i da kad sam tužna da me moli da ne budem takva jer je i ona odmah tužna....super je prijateljica....

Ovo su moji najbolji prijatelji i koji me podržavaju u svakoj svađi ili bilo čemu u razredu i za koje znam da me nikada neće iznevjeriti.....

kiki,miki,nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


15:02 | Komentari 21 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.