#3366CC
Sve po malo
O meni:
-ime: Monika
-god:15 (08.04.1991.)
-volim:Dinamo,sportske aute,
Hip Hop, rappere
-mrzim:tokio hotel,školu,
narodnjake, cure koje se preseravaju
-idem 1.a (grafička škola)
-slušam: rap (i r'n'b, al ne tolko)
-imam 2 mace, Spot (to je na eng. - mrlja; zato što na crnim leđima ima dvije bijele 'mrljice') i sestrin Nelly (ja sam dala ime)

Glumci:
Chad Michael Murray




































Paul Walker










What da Fuck?!

Mo napisala dana: 10.11.2006., petak

Rođendan

Matea je jučer navršila 15! Sretan rođendan - još jednom! Tnx šta si me pozvala, bilo je super, baš mi je trebalo malo tog opuštenja.

Eduardo mi odlazi!!! Kaj ću ja bez njega? Kaj će Dinamo bez njega? (nije 100% da odlazi, al...). Ne može mi on otić, nije fer! Ja vam njega obožavam! Nemam riječi za njega! Savršen je!



Jučer je isto bilo bezveze (u školi)... Pisali smo geografiju (nadam se da neću dobit sulju). Pod inficom sam opet sjedila s Filipom dok ga Nina i Stela nisu odtjerale sa svojim glupostima. Par puta sam vidjela trećaša.
Jedva čekam drugo polugodište!!!!!! Zato kaj ako Bog da, preselit ću se u poštansku (k Val). Još samo 30 dana, ne računajući danas. Valjda budem tolko izdržala. Živcira me ta grafička, sve same kurve (svaka čast iznimkama). Ja uvijek imam sreće i nabasam na proklete ljude. Jedino što mi je žao otić jer ima fakat dosta repera!!! Obožavam ih!
Joj danas imam engleski, fiziku, blok sat hrvatskog i biologije. Ak preživim, svaka čast! Držite mi fige za hrv (pišemo test), fiz (pisli smo prošli put i rekla je da će ispitivat sad), bio (morat ću čitat nešto pred cijelim raz, a to prezirem), eng (uvijek me prozove za nešto)!
Kiss i pozz Val (sorry za ono jučer tj. danas. vidimo se sutra), Tei (zašto nisi ništa spominjala na rođendanu? ja sam tek poslije vidjela comm; sve ćeš mi morat reč sad kad idemo u školu), Matei (ti tek sad 15, kak si mlada, šalim se..., al ja sam starija od tebe i moraš me slušat), Mariu, ma svima!
Book!
Hip Hop 4ever!
Dinamo 4ever!

- 10:46 - yo man,doniraj mi komentarček (2) - do me :) - hip hop is my life

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve vidite. Potrudit ću se da
bude o svemu pomalo...


Meni Cool Blogovi
Tea (Hip Hop)
Val
Val novi blog
Lea, zakon cura i blog
Stella, cool blogić
Mario (moj bivši)
Moja sisterka
Blitva
Blitvini avatari

myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



Bigoo

Bigoo



Image hosting

Image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace images

MySpace images



blog layouts

blog layouts



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



MySpace images

MySpace images



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Images for your blog

Images for your blog



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Image hosting

Image hosting



Bigoo

Bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace images

MySpace images



Customize your blog

Customize your blog



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



image hosting file

image hosting file

.sredina{font-family: Verdana, Arial, sans-serif;color:#000000;font-size:11px;padding:10px 20px 30px 20px;background:#;border-left:1px solid black;border-right:1px solid black;width:100%;}