#3366CC
Sve po malo
O meni:
-ime: Monika
-god:15 (08.04.1991.)
-volim:Dinamo,sportske aute,
Hip Hop, rappere
-mrzim:tokio hotel,školu,
narodnjake, cure koje se preseravaju
-idem 1.a (grafička škola)
-slušam: rap (i r'n'b, al ne tolko)
-imam 2 mace, Spot (to je na eng. - mrlja; zato što na crnim leđima ima dvije bijele 'mrljice') i sestrin Nelly (ja sam dala ime)

Glumci:
Chad Michael Murray




































Paul Walker










What da Fuck?!

Mo napisala dana: 05.10.2006., četvrtak

Današnji Dan

Konačno neka novost, makar loša. Ima jedan dečko o kojem nisam pisala, ali sad ću ga spomenut...
On vam je Marko i živimo blizu. Isto ide u grafičku, samo c razred (zajedno s Vedranom cerek i Kikijem bang). Često putujemo zajedno do škole i nazad, a nikad nismo progovorili ni riječ. Dečko je zgodan i oblači se ko reper (što je meni cerek naughty smijeh). Ima curu i čini se da među njima sve cvate. Stvar je u tome što sam ga jednom vidjela s jednim dečkom kojeg znam iz osnovnjaka. Onda sam tog dečka raspitivala o Marku, koji je ubrzo sve saznao. Pa mi je poslao poruku da sam glupa kuja i da ga ostavim na miru (i onog iz osnovnjaka). Na to sam mu rekla da me on inače ne zanima nego Kiki (to je bilo još tad kad sam bila u Kikija). Da ću ih pustit na miru da mi se samo sviđa to kak se oblači, kaj sluša i da je zgodan, niš drugo. I još sam dodala da se ne brine jer me ne zanimaju umišljeni dečki poput njega (odgovorio je: i bolje). Na tome je ostalo. To sam rekla frendicama iz osnovnjaka i zamrzile su ga. I meni je postao antipatičan, ali kad sam danas čula što mu se jučer dogodilo eek ... Bilo je to ovako: S curom je išo iz škole kad su im prišli cigići. Rekli su da da kapu, a on je reko neću. Lupili su ga s nečim po glavi i počeli cipelarit namcor . Na to je njegova cura otrčala po rasku. Nina mi je rekla da ga je pitala jel dobro, on je reko da je, pitala je dal treba maramicu ili nešto, on je reko ne, hvala. Ne znam baš sve detaljno, ali i ovo šta znam je dovoljno. Sad sam promjenila mišljenje i više mi nije antipatičan i divim mu se yes rolleyes.
Inače nema ništa zijev , Matea mi je dala stari cd Will Smitha cerek (Willennium), sad ću ga preslušat.
Bye...mahwavemah

- 18:35 - yo man,doniraj mi komentarček (1) - do me :) - hip hop is my life

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve vidite. Potrudit ću se da
bude o svemu pomalo...


Meni Cool Blogovi
Tea (Hip Hop)
Val
Val novi blog
Lea, zakon cura i blog
Stella, cool blogić
Mario (moj bivši)
Moja sisterka
Blitva
Blitvini avatari

myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



Bigoo

Bigoo



Image hosting

Image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace images

MySpace images



blog layouts

blog layouts



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



MySpace images

MySpace images



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Images for your blog

Images for your blog



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Image hosting

Image hosting



Bigoo

Bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace images

MySpace images



Customize your blog

Customize your blog



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



image hosting file

image hosting file

.sredina{font-family: Verdana, Arial, sans-serif;color:#000000;font-size:11px;padding:10px 20px 30px 20px;background:#;border-left:1px solid black;border-right:1px solid black;width:100%;}