body Nakon dugo vremena, ali ništa preveselo... - ˘˘˘˘°°°xxbezimeni blogxx°°°˘˘˘˘ - Blog.hr body

Nakon dugo vremena, ali ništa preveselo...

…u zadnje vrijeme stalno me nešto muči..ne znam se više izraziti…ne znam dovoljno ne znam riječi koje bi mogle opisati moje osjećaje…osjećam se tako…samo…
Kao da na ovom svijetu nema nikoga kome je stvarno stalo do mene. tko će mi pomoći kad mi pomoć bude najpotrebnija i biti uz mene. tko će me voljeti i u dobru i u zlu.želim… nekoga… bilo koga…
Boli me već srce od ovog života. . Jel sam ja loša osoba ?? što je to u meni tako loše? Što svih odbija od mene…
Svatko ima nekoga svoga. Neki imaju i više «nekih svojih»…a neki nemaju nikoga. Ja za sebe mislim da nemam. Zapravo imam, ali je li to stvarno onaj imam kao što je tuđi imam? E to mene muči… mislim da nije. Nitko nije tu stvarno stalno za mene. Ima osoba koje jesu kad njima odgovara, ima osoba koje jesu samo kad sam ja najlošije što mogu biti, ali to su samo iz neke obaveze, ima osoba koje nikad nisu i kojima ne bi palo na pamet da ikada budu…ali zašto? Zašto je to tako prokleto tako?
Ne razumijem… bojim se da nikad ni neću.
Samo želim da ovo što prije prođe i da sve zaboravimo…samo želim okrenuti novu stranicu i dati novim ljudima priliku da me upoznaju. Ali šta ako bude opet ovako? Što ako u srednjoj opet bude kao i sada? Što ću tad čekati faks da se nešto promijeni? E pa, andrea moja, neće se ništa promijeniti…to je tako kako je…ti se možeš truditi, ali shvati ti si ta…valjda na ovom svijetu ima netko tko je poput tebe…tko ima iste probleme…nisi valjda sama…
Katkad mi se čini da jesam…znam da nisam jedina koju muče iste stvari..ali u mojem okruženju nema takvih osoba…ja ih barem ne poznajem…
Iako je i bolje da ih nema. Ne mora nitko osjećati što i ja. Bilo bi jako lijepo da su svi sretni…
Ali je li problem u meni ili u okolini? … problem je u meni. Ako svi imaju nekoga svoga onda je problem, definitivno, u meni… mene nitko valjda ne želi za nekoga svoga…znam i ja da nisam savršena, ali jesam li tako grozna? Jesam li?
Ne znam čak ni dal želim saznati!
Istina je. Bol je najbolja inspiracija za pisanje…ali zašto to ne može biti sreća? Meni bar nikad nije sreća…
Ja samo želim da osmijeh na mojem licu jedanput bude najiskreniji što može biti…da mogu malo češće reći: da, ja sam zadovoljna sa svojim životom i da drugi put živim, da bi izabrala isti ovakav život…
Da…ja sam kriva…moja uzrečica živi i pusti druge da žive ostvarila se…svi su mene pustili da živim i sada ja opet nisam sretna…fale mi te osobe koje su me pustile da živim..ali nemojte me pustiti da živim…vratite mi se…
Koga ja zavaravam? Samu sebe… mogu tako još danas i sutra, ali već ću preksutra biti prisiljena otvoriti oči i uvidjeti da su svi koje sam nekada imala uz sebe nestali…
Ali ja to ne želim…želim se jedan dan probuditi i reći si da je to to…da je to moj život i da će moj život to i ostati…i, što je najvažnije, da ja želim da takav i ostane…
Samo da se to dogodi treba će se puno toga promijeniti..samo može li se promijeniti? Ili će zauvijek ostati ovako surov, bolan?

alone

I zadnja suza otkotrlja se niz moje lice…


...vaša sjatkica...




08.03.2008. | 17:55 | | 55 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a ne znam... stvarno... ovdje ću ja pisati o sebi, sojem životu, frendovima i svemu pomalo...

...linkichi...

Illona- moja frendica s kojom sjedim u školi
Klara- moja dobra fjendica
dva super brata- Mateo i Dorian
ah... Kosta... priča za sebe
Mateja- super cura, luda na pozitivan način
Rea- cura sa turnira
Ena-poznajem je s partya i cura je sasvim ok i ima super blog

Lorry super cura, pozitivna, simpa, uvijek nasmijana
Aida ide u a. razred...do nedavno se nismo baš ni poznavale, ali sad se zato poznajemo...xD...super je ona meni...



O MENI...

ime: Andrea
prezime:nije bitno
godine: 14
grad: Rijeka
razred: 8.b
škola: najgora na svijetu
najsport: tenis
ljubav: slobodna
najfrendovi: ne znam ni sama više...
msn: imam, a tko ga hoće nek mi se javi u komentarima
naj pjesma:hmm...imam puno najpjesama...

VOLIM...
-neke ljude
-tenis
-zabavu
-svoje malo oko..(Nerota)
-msn x )
-svoju obitelj (naravno)
-zgodne dečke (hehe)
-biti zaljubljena
...dopisati ću ako se još toga sjetim...

NE VOLIM
-školu
-umišljene
-ugl sve loše osobe (ne da mi se nabrajati karakteristike)
-blitvu
-profesore (i sve u vezi sa školom)
-neke ljude
...dopisati ću kada se još sjetim...


kiss



awwww.

boy and girl

i love you

10.ZAPOVJEDI LJUBAVI

1) Ne zaljubi se nikad preko ušiju
2) Ne moli ga jer ćeš cijeli život moliti
3)Cijeni ga,al sebe uvijek više
4) Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5) Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da vidiš koliko mu je stalo
6) Zakasni na sastanak bar pola minute
7) Nemoj puno,ali kad vidiš da ljubav slabi, napravi ga ljubomornim
8) Pusti ga da se izmuči dok te poljubi
9) Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10) Ali, ako želi kraj ljubavi, ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom na licu, kao da je to nešto što si oduvjek čekala!!!

ĐAČKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču
Nego nas ostavi na mjestu.
AMEN



ZAKON MLADIH
1. Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u usta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA