< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ToRrY

nekoć bio moj blog...

petak, 02.05.2008.

''...galama zove ali neću s njom, idem tamo gdje je sve po mom...''

evo me...pišem post, kao što vidite, ali neeemammmm inspiracijeeeee...
katastrofa, ne znam opće kaj da pišem...al ok, sabrat ću se...napisat ću nekaj, evo ga, nekaj... :)ja sam opet bolesna... grozno nešto, imam neki virus, trojanac(reče Tonka)...a u krvi nemam železa, tako da mi za rođendan kupite čavle...ccc...Sad sam kod Tonke...i ona me mučiiiiii...kmeč!!
Tonka naj to raditi!! Abubek maji...nju buba glava pa nemre nikam...a bubek moj mali bubani...sad smo obje bubane....bubači bubani bubane bubice...ok, šutim...okokokokokokokokokokokokok, nemoraš me mučit Tonka, babababababababababbbababababa....ok, to će im ipak bit malo čudno, kaj ne?da, i ja mislim, ok, ovo do sad je bilo...uffff. sad ide pravi post... jučer sam bila kod Anch...tako smo se ludirale, to mi je stvarno falilo...posšto nemrem vanka...a tak mi svi fale...baš se grozno osjećam čim nesmem van...katastrofa, al kaj mogu kad kad bi otišla van, mislim da bi se zrušila, jedva sam se dogegala do Tonke, a ona živi pola minute od mene...katastrofa!, jel vam se sviđa moj novi dizajn? i bolje vam je da vam se sviđa...meni je baš zakon...bolji nebi nikad našla...stvarno je odličan...hjooooj....kaj ja pišem, vidi se da nemam inspiracije, jelda? ma hjoj....katastrofa...znate da mi je za 25 dana rođendan, jedva čekam, stvarno...već sam napravila popis kog ću pozvat...hjoj, kak će biti zakon...jedva čekam, a mama mi je jedva dala da tolko ljudi pozovem biti će nas "samo" 19...weee...Tonka je cool! Hehe ("Znam" - reče Tonka)<-to je ona pisala....da si nebi mislili...muuuu...al i ja mislim da je zakon, mislim, bez njezinih zaje....zezancija stvarno nebi mogla....bilo bi mi nekak prazno u životu...čudno mi je to, ja za svakog mog prijatelja(prijateljicu) mogu reći sve najbolje, i stvarno, al najstvarnije nebi mogla živjet bez njih, svaki ima ono nešto, svaki ima nešto posebno....to nešto koje ih čini posebnima....hjooooj....neznam kaj bi ja bez vas....stvarno vas obožavam...ajde, mislim da je ovo dosta od mene...idem se propustit Tonki....hjooooj, mislim da ću morat uzet bolovanje, ako me ne ubije do kraja....puse i pozdravi svima.... pa-pa :)



| ...Coment... (13) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.