< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ToRrY

nekoć bio moj blog...

utorak, 18.03.2008.

"...and I'm quite aware we're dying..."

prvo:ne želim filozofirat,al gotovo je...prekinuli smo,to je to kaj ću vam reć o tome..ne želim o tome previše pričat pa...al ok, ajmo mi na vesele stvari...ja sam sad kod moje one and only Anamarie...zloća jedna...baš je zločesta,jučer me tak odjebala da je to nevjerojatno...naravno, zezam se...ma dajte ajde, ko da bi me ona odjebala, pa ona je najbolja frendica i ništa i nitko ju nemre zamijeniti!ugl.sad to tu pišem zato kaj je ona tu do mene, opet se zezam, naravno...nego, kaj sam htjela reć, neznam,aha da,sad će doć Juraj,pa ćemo malo svirat gitaru, ja ne, naravno, ma previše me sram pred njim, al ok, ma nije, a možda, jednog dana, a možda i danas, joj, serem kvake...ugl.nadam se da ste svi bili dobra dječica il kaj već pa ste se išli ispovijediti!jao si ga vama ak niste a ja vas poznam, ufff, pa dok vam dođem...joj, zezam se...e neznam, ma znam, al, uff, na vrhu mi je jezika, joj, još sam malo, da izustim samo prvo slovo, uf, neznam koje je, jao, eh, da, kaj sam sad htjela reć, pitam se kaj mi je Anch stavila u colu, joj...e da!znate kaj mi je mačak napravio?!ou maj gad!unakazio me, mislim, nije, al dobro, ok, skoro, ugl.spavao je, i ja sam ga došla poljubit a on je mene ščapio, i za nos me primio, i sad je moj jadni nosek nastrado i poplavio je, i više me ne boli tak da...al ne mojte to krivo shvatit, moj je mačak jako umiljati mačak, opće ne grize niti ne grebe, valjda je nekaj ružno sanjao...jao, dobro dosta o tome, e da!kako nam je u subotu bilo zakon vani, sve do onog dijela, ma znate vi ekipa o kojem je djelu riječ...da, haha, profesor spužva bob, policajčić...pa one babe, al dobro, jedva čekam sutra, da opet idemo van, ufff...fkt jedva čekam da se opet svi okupimo, baš će nam bit zakon, jel tak Mia?tj.Edita?sutra je zadnji dan školice, JEJ, konačno!al stvarno neznam kak smo to mogli izdržat, brale mili, a bolan....btw.sretan Uskrs!još samo pet dana pa pokloni...lijepo se provedite na praznicima, blablabla...idem sad, mislim da imet dosta toga za čitat...pozzz Anch i Jura...byby

P.S. oprostite na ružnim riječima, inače nisam takva, danas sam baš nekak, čudno se osjećam..a proći će...by...



| ...Coment... (11) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.