utorak, 26.08.2008.

Sjecanje na pocetke


Hmm... kasno navecer je i ja i moj dragi odlucili smo uvuc se u moju sobu i malo gledat televiziju. Naposljetku moji su ga vec upoznali i ne bi trebalo biti nekih vecih neugodnosti. Nakon pocetnog nagovaranja popustio je. Sjeli smo u auto i nakon kratke voznje stigli smo do moje kuce. Bio je jedanaesti mjesec i vec je bilo poprilicno hladno i kako smo izasli iz auta i udahnuli hladan zrak jos nam se vise svidjela ideja o toploj sobi,televiziji i malo mazenja. Pokucala sam na vrata i otvorila nam je moja mama. Ja koja sam ju dobro poznavala vidjela sam da se istinski trudi biti ljubazna. Svidao joj se i meni je zbog toga bilo drago. Inace mi nije bas bilo jako vazno misljenje roditelja i tko se njima svida a tko ne ali ako imas decka koji se svida starcima velika je sansa da ces se u hladnim zimskim danima moc uvuc u sobu a da oni pri tom ne njurgaju.
I tako je i bilo. Mama se uopce nije bunila a ni moj stari. Samo su ga ponudili sokom a onda su nas pustili da se povucemo. Kad smo usli u sobu prvo smo nekih desetak minuta cekali zakasnjelu reakciju mog tate. Naime zadnji put je kad smo tako usli u sobu dosao za nama, pokucao na vrata i s objasnjenjem da je on stolar skinuo vrata spavace sobe s izlikom da ih treba podmazat. Ja sam ostala sokirana moj dragi jos vise.
Ovog puta se nije pojavio pa smo se dragi i ja vec poveselili da smo dobro prosli. Sjeli smo na krevet, upalili tv i ugodno se smjestili i poceli pratit neki film. Scenu po scenu i malo po malo poceli smo se maziti. Doduse jedno oko nam je stalno bilo na vratima. Ali kako je vrijeme odmicalo sve vise smo se opustili tako da nam je srce stalo kad smo culi kucanje na vratima. Pogledala sam na sat i vidjela da je vec dobrano proslo deset. Pomislila sam da vjerojatno moji idu spavat i da zele da on ode. Nevoljko sam otvorila vrata i iznenadila se kad sam ugledala mamu punih ruku poslastica za nas. Pozvala me u hodnik i pocela mi ih davat. Prvo mi dala coca colu, ja joj rekla "Hvala". Zatim mi dala kekse, ja opet "Hvala", pa zatim jos i stapice za slucaj da moj dragi ne voli slatko ja opet ko papagaj "Hvala". I zatim secer na kraju mama mi da kondom ja opet ko papagaj "Hvala" . Sva u soku i sa stotinu upitnika iznad glave pobrala sam se u sobu. Dodem do dragog i nabrajam. Mama mi dala colu, dala mi kekse, stapice a usput mi tutnula i kondom. "Jesi za akciju?" pitam draog i nacerim se od uha do uha.
Ostatak veceri proveli smo sutke buljeci u kondom kao u neko sedmo cudo sokirani i zbunjeni. Nije da ga nismo znali upotrijebit vec nas je zbunjivalo njegovo porijeklo. Naposljetku smo zakljucili ovo je bio jos jedan posjet mojoj kuci i mojim starcima. Nista ludi ili neobicniji nego inace. A mojoj mami smo nakon koje godine priznali da je izmislila novo apstinencijsko sredstvo. Nakon takvog soka kome bi bilo do icega???

- 18:34 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Moje price su moje misli.. one nisu nista manje ali ni nista vise.. one su moj osvrt na svijet u kojem zivimo i dok neki samo prolaze kroz zivot ja svako tolko volim zastat i razmislit o nekom trenutku bez obzira kolko je taj trenutak mozda vazan ili nevazan za neke druge..
Za mene ne postoje nevazne stvari... svaki dogadaj nosi neku skrivenu pouku.. svaki pokret,gestu ,cin kad napravimo ako zastanemo i razmislimo o njima sljedeci put ponovit cemo ih jos bolje.. zastajuci i razmisljajuci o proslim trenucima i dogadajima poboljsavamo buduce i na neki nacin tako usavrsavamo umjetnost zivljenja..
Ne postoje nevazne stvari..osmjesi,suze,geste,pokreti sve su to karike u nevidljivom lancu koji nazivamo zivot i kolko ce nas lanac bit dug i cvrst odlucuju upravo ti mali beznacajni trenuci..zato vrijedi zastat i promotrit svijet oko sebe.. tek tada cemo moc rec kolko je on uistinu okrutan ili ljep..