EYE OF THE TIGER

26.09.2005., ponedjeljak

Nigthtmare starts

Yooooooooooooo bijachezzzz!!!!
Evo dosao ja iz skole u kojoj je bilo shit po običaju nisam imao zadnja dva sata jer smo morali prezentirati neka sranja iz njemačkog pred 30 svaba bila je pusiona nisam ni riječi progovorio sve je profa rekla sto s emene tiče super. Otisao sam sa frendom jednim na kavu taj frajer je manga teska lud je ko slapa. Trenira breakdance i ide mu ali dosta o njemu. Danas sam dobre volje valjda zato jer nam je odgođen ispit iz Hrv pa moram samo matematiku učiti a to je lako.Raspoloženje ce mi vjerojatno pokvariti večerasnja utakmica sa Pazinom koju cemo izgubiti sa nekih 100 razlike srasmota ali nema veze.
Sutra je liga prvaka pa se ide u kladionicu (nisam bio vec 2 mjeseca) ali posto mi trebaju pare za skijanje izlet u8 Berlin i Milano moram malo dignut na kladionici a i namjeravam si kupiti srebrni kraljvski vez lančić koji nije bas jeftin
Pa evo moje prognoze za sutra:
Juventus - Rapid - 1
Bayern - Club Brugges - 1
Ajax - Arsenal - 1x
Thun - Spart Prag - 1x
Panathinaikos - Werder 2 (x)
Barcelona - Udinese - 1
Manchester U - Benfica - 1
NAPOMENA!!!!!!
Ne preuzimam nikakvu odgovornost u slučaju greske ovo je moja prognoza

<< Arhiva >>