EYE OF THE TIGER

25.09.2005., nedjelja

Nedjelja neeeeeeeeeee

Nedjelja je dan koji bas i ne volim previse iz 2 razloga
1. Dolazi poslije subote i u 90% slučajeva ujutro sam koma
2. Poslije nje dolazi ponedjeljak moj najmrži dan
Jučer nisam bio vani sto je nakon godinu i po prvi put da nisam izasao van 2 mojih frendova su se ubila ko guzice a jedan od njih me cak u 10 zvao da idem na kavu ( nije normalan valjda nije mogao spavati od onolike vodke-red bull) Inače jucer je bila vodka - red bull party - 20kn.
Dan mi je protekao uobičajeno isao sam 2 puta na kavu na nogometnu utakmicu , gleado sam davis cup ( bravo nasi ) i ucio za ponedjeljak jer imam 2 ispita iz hrv i mat.Htjeo bih se samo zahvaliti uredniku indexa sto je obecao 1000 eura onome tko pljune jednog od trojice sudaca koji su sudili sramotno četvrtfinale Španjolska - Hrvatska.

<< Arhiva >>