EYE OF THE TIGER

24.09.2005., subota

Jutro poslije partya

Koja pusiona rekao sam roditeljima da necu ici veceras van uostalom nitko od mojih frendova nije htjeo van danas a sada svi zele i svi ce ici osim mene.Ljudi to vam je pouka da starcima nikada ne govorite da necete ici van osim ako ste 100% sigurni "kao ja" pa sada visim
Jučer mi je bilo zakon. Na početku je bilo pusiona ali onda su se počeli skupljati ljudi i krenuo je program: Prvi su nastupali neki likovi iz Rijeke - pusiona nakon njeih iz pule raperi isto pusiona. Dojam su popravili decki iz Srbije i nasi White Foolsi ajde nisu bilo tako losi kao sta sam mislio da ce biti.
Na kraju su breakeri podigli atmosferu i sve je bilo super cak je i cuga bila jeftina.Program je zavrsio oko 3 sata pa sam krenuo doma svratio sam do fast fooda Dario na pomfrit i do tequille posto je bila zadnja noc. Tamo je bilo krcato ali ipak sranje.Danas ujutro sam otisao na kavu sa frendovima u i na poker automate jedan moj frend manga je dobio 1000kn papaaaaaaakkkkkkk!!!!. Svejedno danas ne idemo van tako da te pare necemo potrosit na cugu. Oko tri i po idem na nogomet na palestru i onda zu hause. Sljedeci tjedan je u skoli je**n

<< Arhiva >>