EYE OF THE TIGER

23.09.2005., petak

KonačNo Petak

a napokon j4e dosao petak najdrazi dan u tjednu.Prvi sat me pitao povijest dao mi je 3-4 mogo jei bolje ali sta je tu je. Lektiru sam dobro napisao i sto se toga tiče sve je super . Razrednica je 7 sat dosla na nastavu i poludilakada je vidjela da su ona 5 zapisana u dnevnik da su pobjegla rekla je da će zvat roditelje i dalje na znam jer me ju u međuvremenu istjerala iz razreda.Kada sam se vraćao doma morao sam ici obilaznicom jer policajci sve zivo okupirali ko da je policijski sat.NApokon sam stigao doma moram jesti i odraditi jogu a nakon toga trening i navecer u plavu jer su danas kao MC Miro i Horgy osobno me za njih boli... ali bit ce rulje pa idem i ja valjda ce biti dobro.
Sutra je vikend i vrijem za odmor

Dodatak

E odlucio sam otici navecer u plavu ipak a ne u kino sa frendovima inace u kinu je neki horor chukey a to mi se ne gleda to je sve Pozdrav

<< Arhiva >>