EYE OF THE TIGER

22.09.2005., četvrtak

what a f**k

Koja pusiona dan u skoli za početak 2 sata sociologije nikako da prođu onad 3 sat talijanski u nasoj grupi je 7 decki posto je dosadno na satu odlučili smo otići ca sa sata ali 5 su pobjegla a mene i jednog frenda uhvatila razrednica i pitala "kamo ste krenuli zvonilo je" mi smo ju samo gledali i ona nas je pitala jesu li joj rogovi narasli da ju gledamo tako i ako mislimo bježat da nam je bolje da nas se ne dočepa jer ce biti svasta. Nakon toga vise nam se nije bježalo ali profa nas je ionako pustila ranije. Zadnja 2 sata KEMIJA pa ne moze biti dosadnije: Nekako smo oduzeli 20 minuta od sata tako sto sam ja pricao o eurpskom prvenstvu u kosarci i odbojci dulje nisam uspio.Danas opet imam trening i opet za uciti ali nema veze.Sutra jepetak dan koji najvise volim valjda me se necu razočarati
evo jedne pjesme za opustanje

Video provided by VideoCodes4U

<< Arhiva >>