EYE OF THE TIGER

21.09.2005., srijeda

In d midl of d wik

Srijeda je po običaju kod mene najdosadnijei dan. Po predmetima nista tesko ali dosadno. Pod odmorima sve kao inače komercijalisti plase ljude koji prolaze hodnikom nasi vise na vratima a neki uce u razredu , ja lutam skolom od razreda do razreda.Pod velikim odmorom sam bio opet na fastu za cudo nije bilo gužve.Igrao za tressette za stolom sa frendovima i zakasnio na sat jer sam zaboravo ici kopirati neke potvrde.Oko 6 sam otisao na fitness i posto mi se nije dalo vježbati otisao sam brzo ća na povratku kuci sreo sam jednu frendicu i sa njom pricao sat vremena na hladnoci.Sada sam doma trebao bi ko fol uciti ali nemam volje to je sve za danas si ya tomorov

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo 2 sličicaze za sve decke


<< Arhiva >>