SmileyCentral.com ~EVo Me naPOkOn~ - IME KO IME - Blog.hr
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SmileyCentral.comSmileyCentral.comSmileyCentral.com
Komentari On/Off

Opis bloga

sve o meni i mom zivotu!!!!yesyesyes
sva istinayesyesyes nista lazino

Sve cu rec!!!!yesyesyesyesyesyes

+
vIcEvI

mAlO OmenI:

IME:Nomis
PREZIME:Lrmsok
ROĐENJE:27.2.1996.
najpjesma:Snow Hey Oh
najgrupa:RHCP
najigra:Worcraft III
najfilm:Robin Hood
NAJSERIJA:Puna kuca
NAJPIČE:coca cola
NAJJELO:pizza
NAJSPORT:skijanje
NAJ:visiti na internetu
PITANJA:gdje i zašto sam se rodio?pravo ime i prezime?koju curu imas?
ODGOVORI:u Rijeci,bez veze....STA ME BRIGA!!!!.....STA TE BRIGA!?!?!

Evo malo mjuze:

Stavit ću cijeli album(Stadium Arcadium):
1.
2.
SAD ĆE BIT MALKO DRUGAČIJE JER NEKAJ ŠTEKA:
3.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlOgOvI:


myshadows29.blog.hr

girl007.blog.hr

mala10cool.blog.hr

alexis5.blog.hr

Yu gi oh

Cure

Ana
Ona je moja sestricna
Zaljubljena je u .....
Sta vas briga!?!?

Ena
Dobra frendica...
Kliknite na njezino ime...

Tea
Dobra frendica....

Sara
Good girl...

Tina
Kost i koza...
Kad kliknete njezino ime pojavit će se
blog od nje i Teine sestre...

Decki

Dino
Dobar frend

Daniel
Dobar frend
ali malo debel...

Bruno
Malo mrsav

Filip
Moj uzor
za komp
Ima blogove...Jedan
ćete vidjet kad kliknete
na Filip...a drugi je ovdje:
Njegov blog s dizajnevima

Goran
Moj bratic
koji nezna igrat
Wordcraft

Mario
Bratic

Nino
Bratic

utorak, 13.03.2007.

~EVo Me naPOkOn~

SmileyCentral.comSmileyCentral.com

KRO Z ovaj tjedan bilo je svega i svacega.................ovo je bilo najvaznje................iso sam na skijanje............prvu utrku sam pao ali sam drugu bio 8..........drugo nista.......osim sta sam 100%
rijesio test............ali ..............ne iz bilo cega..............nego iz matematike....winknaughtynaughtynaughtynaughtynaughty........volim se covjecekisskisskisskisskisskiss.................jakothumbupthumbup


O Z
V A
O K
O
J N
E

MASI,MASI
thumbup


EVO MALO VICEVA


Prolaze mrtvačka kola ulicom. Naiđe kostur i vikne:
- "Hej taxi!"


Otac i sin su na plaži.
Sin:
- "Tata tata vidi onog golog čovjeka, trudan je!"
Tata:
- "Kako to znaš sine!?"
Sin:
- "Rodit će slonića, visi mu surlica."


Peco crnac i upeca zlatnu ribicu, a ona mu:
- "Pusti me ispunicu ti zelju."
- "Zelim da budem bijel."
...i ona ga zaposli u pekaru.


- Zašto slovenski auti imaju samo 3 brzine?

- Jer ne stigneš prebaciti u 4 već si na granici!


Pilot iz aviona zove slovensku kontrolu leta i kaže:
- "Ovdje let ABC123, tražimo dopuštenje za korištenje zračog prostora."
Slovenska kontrola leta odgovara:
- "Dobro došli u Slov... Doviđenja!"


Došao Ivicin tata na informacije i kaže njemu nastavnica:
- "Vaš sin je cijeli test prepisao od najbolje učenice u razredu!"
Pita nju tata:
- "A kako znate da je Ivica od nje prepisao test, a ne ona od njega?"
- "Znam tako što su im prva tri odgovora jednaka, a u četvrtom je ona napisala ne znam, a Ivica je napisao ni ja!"

SmileyCentral.com - 14:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #


SmileyCentral.com SmileyCentral.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.