petak, 16.05.2008.

...::: SKOLA....GOTOVAAA !!!!! :::...

hey ljudi evo mene opet nakon duuuugog vremena....xD
neznam sta me spopalo pa da napisem post novi al ajd kad neam
sta drugo radit...stoga se nemojte cudit ak je ovaj post kratak i jadan....
ja eo dosao iz skole,isao sam ujutro jer je bio ispracaj maturanata...
tako da su nas lijepo ispratili...xD...jedva su cekali da nas se rijese,
sve bilo super slikali se plesali ko volovi po dvorani xD....hehe
kada smo izlazili iz dvorane cijeli moj razred napravio gusjenicu
hehe...bilo zakon....malo sam si izdero koljena al nema veze...e da
i kada smo ulazili u dvoranu nasa pjesma je bila od
Severine-joj sto volim miris kamiona....
mislim stvarno pjesma je trš!
bilo izbor izmedju čavoglave i ta od severine...i oni kreteni glasaju
za severinu trššš....aj barem smo se nasmijali ko kreteni...i na kraju
se slikali sa profesorima i instruktorom...heh to moram nabavit te
slike....mogu priznat da ce mi malo nedostajat skola i svi prijatelji
iz razreda...a i sretan sam sto sam napokon zavrsio skolu bez jedinica
=))...jos mi samo preostaje vožnja koju cu odradit do 6 mjeseca...pa
onda matura...obrana zavrsnog rada i ta sranja...ma to obavim bez
problema...meni bitno da je gotovo...e da ova glupaca iz engleskog
me skoro ostavila neocjenjenog a imam ocjene za 4 -.- jer nisam bio
jucer na njenom satu kad je zakljucivala...dobro pa sam ju danas nasao
i nagovorio da mi da ocjenu...i dala mi 4 woohoo!! haha....
et to bi bilo to za ovaj put...
ima jos toga za pisat al neda mi se tipkat xD
to cemo drugi put....za kojih 2 mjeseca hehe....
ljudi cujemo se pozz.....KOMAJTE!!


LJUDI OVO MORATE VIDIT....POCKET EMO ....XDDD:

http://www.onemorelevel.com/game/pocket_emo

11:38 | Komentari (131) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.