subota, 08.03.2008.

DoooooooosadaaA ! ! !

pozdrav ljudi evo mene opet...
zadnji post koji sam napravio,to sam bzveze nes kopirao o systemu
nije mi se da pisat, nisam imao vremena od jebene skole...a nisam
imao ni o cem pisat jer kod mene nema ama bas nis zanimljivo
u zivotu....mislim ima ali necu o tome jer nije za javnost
ugl...neznam sta da vam sada pisem...skola je uzas nezelim ni
pomisljat o tome stoga necemo o tome vata me jeza kad se sijetim
te shugave ustanove....BAAAAA
.....hehe ...danas subota ja moja ekipa i jos par cura bi trebali danas
ici van na pizzu i mozda mal do bossa...mos mislit da ce netko ici
u boss...hehe kad se meni bas ide onda nitko nece svima je mrsko
xD....ma boli me briga kad me pukne na kraju cu sam otici dosta
mi je vec svega...jos me ova 2 kretena nazivciraju..jaooo
popizdio sam danas sav sam neki baaaa...ma neznam sta mi je
nedostaje mi nesto jako puno...khmkhm...hh...
ugl...nadam se da cemo se dobro provest....o daaa...sada jos cujem
da je danas red bull votka party hehe...necu se ovaj put napit budemo
li sili do bossa..haha....ma sve ce bit super...napokon se dogovorili
da idemo negdje aj fala ti boze ...ahhaa...xD
nist ajd dosta sam vam pisao za ovaj put....neki ce mislit da ovaj
post nema smilsa al nema veze ja to znam...pa kad neznam o cem
da pisem a svi me teraju da napisem post...jbg eto vam ga sada XD
et to bi bilo to idem sada neda mi se tipkat vise
POZZ ljudi ostavite puno komova...jer kad ih bude 100 pisem novi post hh
pozzzzz



jos par slikica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

banda ladimirevci tj. LA Kerovi xD


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

bullet for my valentine

16:46 | Komentari (237) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.