srijeda, 28.11.2007.

AAAAA....NaPoKoN..MoJ NoVi BLoG..huhu !!!

zubohuf..evo mene nako puuuno godina..napokon se ja sijetio napravit
blog koji ce nadam se biti bolji od proslog..cry..znate onaj moj stari...
je bio jednom rijecju SHITrofl...ma jebeš to...e..ovaj ce blog biti savrsen
samo cekajte i vidjet cete..ma divit cete mu serofl..mos mislit..
zajebavam se..et..meni dosla neka inspiracija..pa da si i ja napravim neki
pametni blog...dead...
jooj..ima da komate thumbup..ako ne onda..hm...
lomim noge..lolnut..salim se...ma evo ovo je moj prvi post pa necu
pretijerivat....
i da jos nest..hocu se zahvalit mojem legi..ivanu(srle)..
sto mi je pomogao napravit neke stvari oko ovog blogathumbup.....
to burazz....
ETO...to bi bilo to za prvi put ...zubo..idem ja pozz sviiii..!!!!

21:26 | Komentari (17) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.