...najslađe priče iz teen života...

subota, 08.07.2006.

...Nov! $u$j€d...

Bio je lijep i sunčan dan, ptice su cvrkutale i lagani povjetarac se šuljao kroz lišće na granama drveća…sve je bilo tiho i mirno…kada odjednom:”TRŠŠŠ!!!!” na zemlju, sve se pomutilo, probudila sam se iz sna, potrčala iz kreveta do prozora i ugledah dva ili tri kamiona iz kojih ispadaju mnoštvo velikih kutija zapakiranih u nekakve plastične ili bilokakve vreće…Istrčala sam van i odmah raspitivala ljude koji su to dovozili vičući:” Što se to ovdje događa, zar ne može to malo tiše, ima ovdje ljudi koji bi spavali, poput mene???”…No nitko mi nije odgovarao. Bila sam puna mržnje, željela sam ih sve pobiti, kada odjednom iz jednog kamiona izađe on, jedan od najslađih koje sam ikada vidjela, cijela sam se rastopila…mislim da je to bila ljubav na 1. pogled, toliko sam se ukočila da nisam znala što da kažem više, a on mi priđe i kaže:” Jel ima kakvih problema?”…a ja na to odgovorim:” Ma nemaJJJ!”…i pitam ga što se događa, a on se predstavi i kaže:” Novi susjed sam ti ja, a ovo su moji mama, tata i sestra!!”…Drago mi je…odgovorih i lijepo se ispričam ako sam izazvala skandal, samo me odjednom probudila buka kamiona. Ma ništa…odgovore oni i usput me on, dečko mojih snova, pita hoću li mu pokazati malo grad, a ja mu odgovorim sa jakim naglaskom:” VRLO RADO!!!” JJJ
…I tako sam dobila novoga susjeda…

TO BE CONTINUED…

- 17:04 - ...ostavi coment... (36) - ...ak ti se tolko sviđa moj blog... - ¤~°~¤