body Trenutak mira. body

utorak, 29.04.2008.

Far away

Nickelback, Far away

Rođendan mi je prošao. Nisam radila neku veliku stvar od toga. Nije mi puno ljudi čestitalo. Uglavnom 80 posto mog razreda, uža obitelj i baka iz ZG koju si nemrem smislit. Ne daj Bože da je poslala čestitku ili telegram! Ne daj Bože da je potrošila više od 33 lipe za telefonski poziv s jednim bijednim "Sretan ti rođendan Lana. Želim ti puno sreće, veselja,..." bla bla bla.
Nije meni to bitno da ću umrijeti ali svejedno... Zar niti jedanput? Ponos bi im crknuo da to naprave? *roll*

*

Baka mi je imala moždani i sad leži u krevetu. Ma koliko god to smiješno zvučalo, ona je razmažena. Što god joj treba mi moramo trčati, bez obzira što radili. Uvijek netko mora ostajati s njom doma za slučaj da joj nedajBože pozlije ili da joj se neki vrag desi. A na rehabilitaciju će tek za 3 mjeseca... *roll* Ne samo da ne želi piti tablete nego neće vježbati hodanje kad joj je fizioterapeut tu. A zašto je dobila moždani? Jer nije pila tablete. I sad kuka.

*

Otkrila sam ljubav prema knjigama Sumrak, Mladi mjesec i Pomrčina. Prva knjiga koju sam pročitala iz te trilogije je bila Mladi mjesec. Dosta dobra trilogija, ako mene pitate.
Naravno, sam se totalno nakačila na sve te knjige pa ih čitam ispočetka i ponovno. Malena opsjednutost. *lol* Slijedom tih događaja, priključila sam se forumu zahvaljujući mojoj Sleepwalker koja mi je dala URL foruma. *wubhug*

*

Ja idem na njemački u školi. Predaje ga karikatura od profesora koji je zapravo glup da ne može gluplji biti. Njemački mi je 5. i 6. sat tako da umirem od dosade a draže bi mi bilo biti doma za internetom ili raditi što već.
Ne bi se ja toliko bunila da mi stvarno nešto radimo tamo. Ali ne! On nam podijeli nekakve bezvezne zadatke na papiru(sve na njemačkom) i očekuje od nas da skužimo o čemu se radi u zadatku. Što čak i ne bi bilo teško da nas je nešto naučio!

*


No, da...
Sad se moram skinuti s interneta. Moram učiti. Koliko god to dosadno bilo, moram.... Uff... I živim za četvrtak i petak. I sutrašnji dan. Ne bi trebalo biti tako teško.

*wubhug*-ove šaljem balončici i Tutor girl jer su se prve sjetile mog rođendana.
Drugima samo *hug* ove.

wave

-15:07 - Komentiraj ( 7 ) Print - #

srijeda, 23.04.2008.

Happy birthday to you

Narodna :D


Dvanaesti rođendan. Hmphda. Sretna sam. Dobih pet iz matematike, slavim rođendan za 45 minuta. Mda, da. Par ljudi mi je otkazalo, al tko ih jebe. Možemo se i mi dobro zabavit bez njih.

Vodila sam konverzaciju sa Ivom u parku poslije škole. Dubokoumne konverzacije *sarcasm*. I pročitah Sumrak. Nisam napisala matematiku. Budem sutra ujutro. I ovak nemam prvi sat.

Što dobih za rođendan? Trenutno ništa, osim 12 narančasto-crvenih ruža od tate. MaxTv dolazi za par dana a Pomrčinu očekujem tek nakon rođendana. Starci misle to kupit u Toweru. Iskreno mislim kad kažem da mi je taj serijal knjiga bolji od ijednog Harryja Pottera.

No, još živim za dan kad ću biti online na neko duže vrijeme pa da mi balončica uruči virtualni poklon. Ovim putem joj šaljem *wubhug* i zahvaljujem što se sjetila poslati mi poruku u 23.59 u noći kad sam napunila dvanaestu. Tj. minutu prije nego što sam napunila. Naravno, ja sam tad spavala, iscrpljena školskim obavezama *sarcasm* pa sam to tek ujutro vidjela. Ali zahvaljujem joj što se uopće sjetila da imam rođendan.

No, sad mi se žuri. Svima šaljem *wubhug*ove i želim sretan život. A ja do sada nisam dobila ni jednu korisnu čestitku. Samo "puno sreće, zdravlja, veselja". A ja sam na umu imala puno drugih želja.

gudbaj

-17:13 - Komentiraj ( 4 ) Print - #

petak, 18.04.2008.

They just have to be everywhere

Ovo su samo moji stavovi. Nikoga ne vrijeđam namjerno.

Već mi je pomalo pun kufer. Crkva se jednostavno mora miješati u sve živo. U biti to mene ne bi trebalo dosađivati jer ja ne idem u crkvu već negdje godinu dana. Jednostavno mi je dosadilo slušati propovjedi svećenika. Prvo, jedan dio je stalno isti, a drugo-usred mise počne pričati o bilo čemu. Ali dobro, ako već ispiru mozak nekim ljudima na misi zašto moraju i medijski? Kakva je to fora da se počnu miješati u politiku o kojoj nemaju pojma jer su cijeli život proveli u crkvi koja nema veze s politikom. Hm. Nije imala do nedavno.
Ili npr, spolni odgoj u školama. Predložena su bila dva programa. Jedan FORUM a drugi GROZD. GROZD je bio predložen od strane crkve i zalagao se za apstinenciju i 'zabranu' seksa prije braka. Mene sad samo zanima zašto se crkva miješa u spolni odgoj. Kakve to ima veze s njima? Jedino što je meni tu jasno jest to da žele nametnuti svoju 'vlast' svugdje. Zašto misle da je njihov 'obrazovni' program dobar a ovaj drugi nije? Zato što ovaj drugi iznosi stvarne činjenice i stvari koje su korisne za daljni život dok njihov govori gluposti.
Koliko sam ja shvatila, FORUM se bavi edukacijom a ne učenjem o osobnim izborima u daljnjem seksualnom životu. Program GROZD nameće crkvene stavove o seksu. Nameće učenicima stav da se treba čekati do braka i 'poučava' tome da je seks zapravo loša stvar. Točnije, da je užitak u seksu loša stvar te da je seks samo način da se stvore djeca. A užitak u seksu se smatra kršenjem šeste zapovijedi od deset njih.

eek

I sad nek mi netko kaže da su ti stavovi crkve normalni.

-14:10 - Komentiraj ( 7 ) Print - #

srijeda, 02.04.2008.

Stvarno se bojim da se neko ne usudi i pokuša da me probudi

Six pack, Fabrička greška


Balončica predala štafetu. Inače nema ničeg novog. Osim toga da još sjedim kod kuće jer je ispalo da ipak nemam virozu nego da je alergija. Possible. I guess so...

Savršen dan
Sunčan dan. Proljeće. 25 stupnjeva.

Što te na ljudima prvo privuče
Oči. Ogledala duše. :)

Koje je ime upisano u tvom rodnom listu
Zapravo, u mom rodnom listu upisana su dva imena + prezime. Prvo znate, Lana. Drugo ne bum rekla.

Nadimak
Nemam.

Koliko će biti svijećica ove godine na tvojoj rođendanskoj torti
Neće biti torte. Ne bum slavila tako. Ali da je ima bilo bi 12. Za 21 dan.

Kojeg ti je datuma rođendan
23.04.

Koja ti je najdraža životinja
Štakor i bijeli miš. :D

Koje su ti boje oči
Smeđe s nijansom zelene.

Koje ti je boje kosa
Smeđa s plavim pramenovima. *yuck*

Imaš li negdje na tijelu piercing
Ne.

Imaš li negdje na tijelu tetovažu
Ne.

Koje su ti boje čarape
Crveno-narančasto-krem. *lol*

Imaš li sretan broj
Da. Sedam.

Gdje bi voljela putovati
Htjela bih proputovati cijeli svijet. Ali trenutno sam poludila za Londonom.

Omiljeno mjesto za odmor
Definirati. Spavanje, godišnji odmor ili?

Omiljeno jelo
Lazanje sa sirom i špinatom. A obožavam i extra picante pizzu. *yum*

Da li neki dan u tjednu posebno voliš
Petak.

Što u zadnje vrijeme najviše slušaš od pjesama
Moj personal mix. Ali otkrila sam grupu Harvey Danger pa trenutno vrtim do njihovih pjesama. :D

Koju pastu za zube koristiš
Nemam stalnu. Stalno ih mijenjam.

Omiljeni restoran
Svaka pizzeria.

Omiljeni cvijet
Umm.da. Nisam dijete cvijeća.

Koji fast-food restoran najviše voliš
Mda. Imamo ih sto. *eek* Ni jedan.

Kako si izgledala kad si imala 10 godina
Znači, prije godinu i pol. Nevjerojatno ali puno drukčije. Straight as a plank.

Od koga si dobila zadnji mail
Od cure iz razreda.

Šta radiš kada ti je dosadno
Surfam po internetu.

Koji od tvojih prijatelja živi najdalje u km
Balončica-ZG

Što je trenutno najbolje u tvom životu
To što sam ponovno otvorila Rogue.

Tko će ti prvi odgovoriti na štafetu
Nemam pojma.

Koliko je sati u ovom trenutku
15:11

Čokolada ili vanilija
Čokolada.

Ljeto ili zima
Ljeto.

Toplo ili hladno
Vrijeme-toplo; pića, jela, itd - hladno

Crno ili rozo
Crno.

Narodnjaci ili metal
Metal.

Motor ili auto
Auto. Motori me plaše.

Koja ti je najdraža boja
Ljubičasta.

Kakve ljude voliš
One koji su nesebični i mogu razumijeti nekoga poput mene.

Što misliš o petku 13-om
Hmph. Dan kao dan.

Da li si praznovjerna
Ne pretjerano.

Proslijeđujem na sve koji su mi u linkovima. Nema izmotavanja. : belj

Rae.

-14:54 - Komentiraj ( 4 ) Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

×

konfešns jednog derišta. Rae.

memoari ljubičaste žvakaće. Rae.

×

Rae


voli
-voli:
~voljeti
~čitati
~pisati
~pričati
~simpatične ljude
~svoje prijatelje
~ljubičastu boju
~putovati
~slušati glazbu
~maštati
~Nici ofčice
~svoj fotoaparat Olympus SP-56OUZ

gleda
-gleda:
~House MD
~The Nanny
~SpongeBob SquarePants
~Happy Tree Friends
~Malcom In The Middle
~Charmed

sluša
-sluša:
~Detour[Ljeto počinje, Mjesec]
~Anberlin[Paperthin hymn]
~Blur[Woo hoo]
~Depeche Mode[World in my eyes]
~Evanescence[...]
~Keith Urban[Stupid boy, You'll think of me, Tonight I wanna cry]
~Kelly Clarkson[Because of you]
~Linkin Park[Numb, Leave out all the rest, What I've done]
~Lollobrigida[Miss Right and Mr Wrong]
~Marylin Manson[Heart shaped glasses, Sweet dreams]
~Muse[Time is running out]
~Natasha Bedingfield[I bruise easily, Pocketful of sunshine, Unwritten]
~Shirley Bassey[Diamonds are forever]
~Simon and Garfunkel[Sounds of silence, Scarborough fair]
~Svadbas[Treblebass]
~Tarja Turunen[Leaving you for me, I walk alone, Lost northern star]
~Within Temptation[Jillian, Angels, Memories, Frozen]
~Yann Tiersen[Comptine d'un autre ete]

jede
-jede:
~muffine
~cordon bleu
~quatro formaggi pizzu
~vegetarijanske lasagne
~bombone od jabuka
~Cheetos od sira

pije
-pije:
~Dukatovo čokoladno mlijeko
~Cocktu
~Colu
~sok od jabuke
~bezalkoholne koktele

čita
-čita:
~Series of unfortunate events
~The Nanny Diaries
~Twilight
~New moon
~Eclipse
~Pulp
~Poglavnikova bakterija
~Sisterhood of traveling pants

×

quotes.

"I don't pretend to understand the universe — it's much bigger than I am."
"I don't believe in mathematics."
"I love to travel, but hate to arrive."
A.Einstein

"Life is no more than a dewdrop balancing on the end of a blade of grass."
"It is your mind that creates this world."
"Words have the power to both destroy and heal. When words are both true and kind, they can change our world."
G. Buddha


"I decided as long as I was going to hell, I might as well do it thoroughly."
"Yes — giving up trying to be good. I'm just going to do what I want now, and let the chips fall where they may."
E. Cullen

"Amen. I sav taj drek."
Alex DeLarge

CREDITS

picture: amkusia14
base code: sugarmeemee