body Trenutak mira. body

četvrtak, 20.03.2008.

One day he'll know the taste of freedom

Nightwish, Over the hills and far away

Ovu pjesmu slušam sve češće i češće. Tarjine vokalne mogućnosti su stvarno odlične. Ima najbolji glas koji sam ja do sada čula. Naravno, moram reći da je i glas pjevačice Evanescencea Amy Lee također odličan. Ona i Tarja dijele moje prvo mjesto.

U zadnjih tjedan dana se dogodila hrpa stvari. Imala sam upalu mandula, kašljala kao luđak i skoro završila na hitnoj, dobila dvije ekspanzije simsa, baka mi je došla i otišla, shvatila sam da s njom ne želim imati više posla(osim novčanih transakcija) i vadili su mi krv. Kad su mi izvadili tri bočice krvi shvatili su da zapravo imam virozu. Nisu baš bistri. Mislim da se to moglo shvatiti po kašljanju i temperaturi.

Dobila sam preporučenu pošiljku prošli ponedjeljak. To tek sad pišem jer sad sve pišem. Nisam prije stigla. Lažem. Stigla sam ali mi se nije dalo.
Pošiljka je net kviza Netovci i istog takvog stripa. Izgleda da sam odgovarala na nagradna pitanja i izvukli su me. Slatko. Dobih majicu, flomastere, fasciklu, kemijsku i privjesak za ključeve. Sve je na dnu ormara. rolleyes

Prekinuh s hpff-om. Mislim da me prošlo. Ili mi Rogue jednostavno previše fali i za druge priče nemam inspiracije. Al i prošlo me. Definitivno. Prerastam to.
Čudno.
A trebala bih tek ući u fazu da mi se to piše. Kao svaka normalna osoba. Ali ja sam hpff počela pisati s 10 i pol. A završavam s 12. Tužno. Neki počinju tek s 13. Meni će hpff tada biti davna prošlost.
U slučaju da ipak prestanem pisati, naravno.

Starci su pričali da bi išli u Zagreb. Naravno, ja sam krivo skužila. Ne idemo u Zagreb. Ne uskoro. Jednog dana ćemo ići. A ja imam poslove u Zagrebu. Trebala bih upoznati balončicu.

Jedem zelene helf bombone. Odvratni su.

-14:44 - Komentiraj ( 8 ) Print - #

subota, 01.03.2008.

Monday's coming, the day I hate

Avril Lavigne, He wasn't

Mrzim ponedjeljke u školskom A tjednu. B tjedan je odličan. Ponedjeljkom u A tjednu je likovni. Likovni mrzim. Ne znam zašto. Možda čak i zato što imam trojke i četvorke iz njega. Jednostavno ga mrzim. Mrzim, mrzim, mrzim! mad

Skinula sam pjesmu Dream on od Aerosmitha. Lijepa je. Sviđa mi se. Bit će moja najdraža... =)

Jučer sam imala engleski. I mobitel mi je zazvonio. Moj predifffni Nokia 5200 s ringtonom Filigranski pločnici. I svi su me pitali jel to Azra. I teacher, koja je jako simpatična. Čini se da svi vole Azru. Život je lijep... Kad si ga takvim postavite.

Izvadila sam svoje predifffne kosturske balerinke crne boje. Inače su bile predviđene za proslavu nove godine 2008. jer su mi odlično išle na svijetlo rozu kinesku haljinu. I morala je bit svijetlo roza jer sam si ju takvom zamislila. :D :D :D :P

Ja bi htjela negdje gdje je toplo. Na Karibe. Tako da se mogu kupati u moru. Ne čekati do polovice šestog mjeseca. Kad se i ovako i onako ne mogu kupati preko zime. Točnije, mogla bih ja. Ali nekim osobama(čitaj:starcima) bi to zasmetalo. Orci... uff...

Za lektiru imam Toma Sawyera. Dobro, pročitala sam ga (recimo to tako) ali moram napisati kratki sadržaj, karakteristike likova i još tih sranja. A ne da mi se. Mislila sam to danas napisati ali sam odgodila za sutra. Takva sam ja... Sve u zadnji trenutak... Mrzim to... Jednostavno se nemrem prisiliti da napišem tu usranu lektiru. Naći ću kratki sadržaj na internetu. Ima tko dobru stranicu za preporučiti?

U ponedjeljak idem na Rejuvenation. Ne danas, ne sutra, u ponedjeljak... Ljudi su idioti. Zašto baš ja, zašto sam baš ja normalna?

Želim Bring it on 3:In it to win it!!!

-11:49 - Komentiraj ( 3 ) Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

×

konfešns jednog derišta. Rae.

memoari ljubičaste žvakaće. Rae.

×

Rae


voli
-voli:
~voljeti
~čitati
~pisati
~pričati
~simpatične ljude
~svoje prijatelje
~ljubičastu boju
~putovati
~slušati glazbu
~maštati
~Nici ofčice
~svoj fotoaparat Olympus SP-56OUZ

gleda
-gleda:
~House MD
~The Nanny
~SpongeBob SquarePants
~Happy Tree Friends
~Malcom In The Middle
~Charmed

sluša
-sluša:
~Detour[Ljeto počinje, Mjesec]
~Anberlin[Paperthin hymn]
~Blur[Woo hoo]
~Depeche Mode[World in my eyes]
~Evanescence[...]
~Keith Urban[Stupid boy, You'll think of me, Tonight I wanna cry]
~Kelly Clarkson[Because of you]
~Linkin Park[Numb, Leave out all the rest, What I've done]
~Lollobrigida[Miss Right and Mr Wrong]
~Marylin Manson[Heart shaped glasses, Sweet dreams]
~Muse[Time is running out]
~Natasha Bedingfield[I bruise easily, Pocketful of sunshine, Unwritten]
~Shirley Bassey[Diamonds are forever]
~Simon and Garfunkel[Sounds of silence, Scarborough fair]
~Svadbas[Treblebass]
~Tarja Turunen[Leaving you for me, I walk alone, Lost northern star]
~Within Temptation[Jillian, Angels, Memories, Frozen]
~Yann Tiersen[Comptine d'un autre ete]

jede
-jede:
~muffine
~cordon bleu
~quatro formaggi pizzu
~vegetarijanske lasagne
~bombone od jabuka
~Cheetos od sira

pije
-pije:
~Dukatovo čokoladno mlijeko
~Cocktu
~Colu
~sok od jabuke
~bezalkoholne koktele

čita
-čita:
~Series of unfortunate events
~The Nanny Diaries
~Twilight
~New moon
~Eclipse
~Pulp
~Poglavnikova bakterija
~Sisterhood of traveling pants

×

quotes.

"I don't pretend to understand the universe — it's much bigger than I am."
"I don't believe in mathematics."
"I love to travel, but hate to arrive."
A.Einstein

"Life is no more than a dewdrop balancing on the end of a blade of grass."
"It is your mind that creates this world."
"Words have the power to both destroy and heal. When words are both true and kind, they can change our world."
G. Buddha


"I decided as long as I was going to hell, I might as well do it thoroughly."
"Yes — giving up trying to be good. I'm just going to do what I want now, and let the chips fall where they may."
E. Cullen

"Amen. I sav taj drek."
Alex DeLarge

CREDITS

picture: amkusia14
base code: sugarmeemee