subota, 18.12.2004.

Budućnost kakvu očekujem

Eh, sad već radin veeeeelike skokove. Ali nisan se moga suzdržat. Moj najnoviji rad, "Future". Meni osobno je wallpaper prejeben, ima detalja vrijednih punih 10 minuta promatranja, jer gleda san sve do u sitnice, a sitnica bogme ima podosta. Wallpaper je težak oko 500KB... Svijetlo-plavi stil kombiniran s matrixovskin stilon padanja znakova, ali u mon slučaju to su binarne brojkice, a posebnu pozornost bi van skrenija na sam naziv wallpapera, ne kojeg je nabačeno malo plave boje, koja je izblijedila. Eto, ja mislin da san dovoljno nahvalija bezrazložno i umišljeno wallpaper, ali kad ga vidite full size, sve će van bit jasno. I naravno, 100% photoshop,don't steal-create. A uz njega ide i prigodna, tj komplicirana poezija. Dakle...shall we?

Vladar staklenog svijeta


dobra večer unutar četiri video zida emocija
sol i šećer osjećaja na pladnju spremni za degustaciju
doživljaji iz snova koji potiču na retrogradnju-distorzija
distorzija misli mi stvara sliku krivudavu-ne vidin relaciju
između dobrih djela i pakla...zar je tako mračno?
možda me idris čak i dotakla,ne sjećam se točno
mislit u stihovima je tako sočno,poistovječujen se s vračom
u finalnom pokušaju oživljavanja savjesti dugoročno
ali ne ide...i opet propadan u istu zamku kontradikcija
stvarnost je sjena u mom svijetu vlada vividna fikcija
slika je jebena. a opet tako teška da je nemoguća za naslikat
zato pišen tisućitu krivu riječ pokušavajuć je opisat
i slamam vlastiti ego plačuć bez daha nad gubitkom
još jedan pas rata pada zadnji opijen krvavom bitkom
izričito tražim smisao zapakiranu u jasnoću
a zauzvrat dobijan povrat pošte jer to zapravo i hoću
ne želim otvorit vrata svijetu i uništit svoju planetu
jer tada bi bija ranjiv a ovako brišem s lica svaku metu
ne možete me popljuvat,otporan sam na svaku prijetnju
svaku psovku progutan s mržnjom i bijesom u paketu

riješavam probleme u letu,opet isto-sve je čisto
računi s bogom podmireni,a s tobon?s tobom isto
ja sam jekyll kojem hyde šapuće stihove u srednje uho
ja sam debil koji kao kralj isprobava svoje novo ruho
satkano od laži,umjesto u bazen potpore padam na suho
prezirem zlotvore ne gledajuć ogledalo jer ću ispast glupo
moga bi vidit neprijatelja, umjesto mladog bića izmoreni starkelja
kojem prijeti samrtna postelja,a sve zbog želje statusa istaknutog repera
i ostaje mi samo poezija nagrižena koliko i mogućnost prosudbe
ostaje mi tendencija zagrižena,tolike mogućnosti prosute
u beskonačni bunar pakosti i sampouzdanja
katkad ne vidin tebe u oluji vlastitog mentalnog sranja
moj dvorac idile pada poput loše sagrađenog zdanja
konstrukcija je bila dobra,ali loš je vladar
i još san svijetu hazard,mjesto u srcu čeka
samo na tebe,čeka odgovor na pitanje sreće,i neka
jer taj odgovor sam od sebe doć neće,bar meni
sve dok san vlastiti zatočenik 4 zida-svi stakleni
vidin daleki obzor i ljude poput anđela na njemu
osjećan zov tog raja ali ne mogu tamo,jebemu
zašto okrećen glavu od izlaza konstano ga ingorirajuć
ne pogađan šifru pravu osjećaj je alarmantno nervirajuć
oću li patnjom koju si nanosim otvorit ta vrata?
sigurno ne,a opet jedini sebe podnosim,jer očito me nitko ne shvaća...

- 01:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>