< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
....ako je svako prešućivanje jedna cigla zidu, ja sam ograđena sa svih strana....na ovom blogu nema cigli, nema zida, a nadam se da će to vredit i za slučajne kao i namjerne goste......


my photos blog

iz arhive fotobloga pogledajte



nothing else.........
Nebo II
moje fotke u Maxi tuningu magazinu
junak dana
Nebo I
neke fotke
thunderstorm
Rab II
Rab I
Poreč, Vrsar, Rovinj
fiatisti i njihve pile ( slideshows link )
street race 402 Grobnik 2005 ( slideshows link )
zalazak sunca
nočni posjet
cvjetna
proljeće
zimski ugođaj



,,,a uz njihove misli volim popiti kavu.....


http://siddarhta.blog.hr/

http://oceanicflight815.blog.hr/

http://lollita.blog.hr/

http://sherayzl2deo.blog.hr/

http://lorraine.blog.hr/

http://patak74.blog.hr/


A UZ NJIH UŽIVAM U FOTOGRAFIJI I ODMARAM ,,,,
UŽIVAJTE



lisa
vega photos
vega slike
lorren photos
Kada fotoblog


" ....Nemam široki snop svjetlosti postojanog starog svetionika što brodove sigurno vodi u između oštrih grebena ."

Free Web Counter

hit Counter

a nik je došao iz ovoga.....Film Noir je posebna pod-vrsta fimova izrasla na osnovama kriminalističkih i gangsterskih filmova koji su carevali kinom dvoranama tijekom 30-tih godina prošlog stoljeća. Strogo uzevši i nije riječ od filmskom žanru već više o točno određenoj mračnoj atmosferi, ugođaju i stilu koje je u razdoblju od 1940 do otprilike 1960 dijelio veliki broj američkih filmova spomenutih žanrova. No bez obzira na upravo rečeno film noire nije eksluzivno vezan za spomenuto razdoblje, predstavnici ovog pod-žanra ciklički se i povremeno javljaju sve do današnjih dana a filmska ih kritika najčešće etiketira kao neo-noir filmove. Noire filmovi, najčešće (ali ne i nužno) podrazumijevaju crno bijelu kinematografiju i mračnu priču koja zrcali osjećaje melankolije, otuđenja, pesimizma, zla, moralnog propadanja, krivnje i paranoje - kod njenih junaka najčešće ciničnog i usamljenog heroja (bolje rečeno anti-heroja) i neizbježne femme fatale

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


googla@net.hr










.....
" On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,

'This could be Heaven or this could be Hell'

Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,, Such a lovely place,,,,
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year,,,,, Any time of year,,,,
You can find it here

Her mind is Tiffany-twisted, she got the Mercedes Benz
She got a lot of pretty, pretty boys she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget

So I called up the Captain,

'Please bring me my wine'

He said,

'We haven't had that spirit here since nineteen sixty nine'

And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,,, Such a lovely place,,,,,
Such a lovely face
They livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise ,,,,,what a nice suprise,,,,,
Bring your alibis

Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said

'We are all just prisoners here, of our own device'

And in the master's chambers,
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before

'Relax,'

said the night man,

'We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave!' "

Noir Lady ili ti googla
02.07.2006., nedjelja
never endig tema ,,uh

ili ti o krezivumen


...eto a bilo je tako lijepo biti na netu ovih par tjedana u kojima s enije spominjala krezivumen ...pa ono moram.....jednostavno moram,,,ma ljudi šo sam ja imal as krezi vumen ,,,niš samo mi je bila jedna jako draga osoba kojoj sam se eto otvorila , kako sam već pisala u nekim postovima na sreću izbrisanim greškom servera zaista sam onako doživljavala malo preosobno njezinu nesreću ali jebat ga kad je netko tako brutalno ostao bez roditelja u ratu i prošao te sve troture u logoru , a i sudbina nakon rata nije baš bila fer prema njoj jednostavno ne možete okrenut glavu , pogotovo ako je ta osoba i nakon toga svega tako puna volje za zajebanciju ...a šo da vam kažem eto smeta mi šo je to sve završilo kako je i smeta mi najviše to što sam ja svojim sumnjama mogla i ranije sprečit sve to sa njezinom smrću jer sam i odmah kad je izplivao post nezine sestrične ili sestre ( i to je sad misteri ) kao obavjest da je u bolnici znala da će uskoro i obavjest o smrti,,,,, ali eto uvjek postoji onih 1 % možda koji čovjeku nedaju mira pa ja sam takva da šutim dok nisam 100 % sigurna . ..... danas mi je jedna osoba koju cjenim tu s ovih net prostora napisala .......tko se ima snage ispričat je pobjednik ....... razmišlala sam o tome i poprilično me zaokupilo isto kao i pvt razgovori na iskonu ,,,,,, svi postavljaju jednaka pitanja svi jednako misle
moram vam priznat da mi je bed šo mene neki smatraju toliko važnom , znam da se vidjelo kolko me pogodilo to s krezivumen ali u životu se dese stvari i krene vam loše pa vas onda u najosjetljivijem emotivnom razdoblju naglašavam izazvanim utjecajima iz real lajfa ovakva vijest o smrti nekoga ko vam je drag tu na netu pogode i zaboravite na sumnje koje su vas morile u vezi te osobe ....da eto iskreno zaboravila sam koliko mi je prošle godine bilo čudno kako je netko nakon šo si je prerezo žile i gotovo iskrvario do smrti komotno mogao tipkati na četu samo tri dana poslje , da zaboravila sam to da sam s njom cjelo vrijeme tipkala o djetetu kojeg nema , isto kao i sliku njezinih nečaka , od sestre koja je eto ubijena u ratu s njezinim roditeljima ,,,,,,,, ma bilo je to zaboravljeno sve do trenutka kad sam vidjela na kaunteru da se s njezinoga kompa redovito klikče na moj blog,,,,,moram priznat da mi je u tom trenutku pukao film ,,,,,,sjetila sam se kako sam prošle godine čekal vijesti od njezine kvazi prijateljice s Cresa koja nam je na četu javila da se pokušala ubit ...čitala sam sve te komentare ljudi koji su isto kao i ja tada bili tužni , slomljeni tom vješću ....prevareni ..........izreagirala sam kako već jesam ...i u onom trenutku bilo mi je na pameti samo ikarus jer čitajuči ih na četu i po blogovima prikazali su se kao najzaljubljeniji par,,,,i zaista bolilo me to da on tamo negdje kilometrima daleko pada na to sve i tuguje a činilo se za niš ,, nečiju igru ,,,,, ispunjavanje dosadnih sati ...... sjetila sam se onih postova o tome kako im je bilo onih tjedan dana koje su proveli skupa ...pih
pokušala sam se stavti u njegovu kožu....zamislite,,,vi ste kilometrima daleko a osoba koju tolko volite umre ,,,zapravo vi MISLITE da je osoba koju toliko volite umrla,,,,koji bed ,,,tragedija ......neoprostivo

zašto to pišem,,,
hm,,
,da eto neki ne žele pisati o krezi jer kako je ispalo ona uživa kad ju netko spominje kad je u centru pažnje pa krezivumen ovaj post će tu stajat pa se hrani

neki bi možda rekli da su oni pvt-e na iskonu opet čista manipulacija nad menom u nadi da ću odtipkat neku veliku istinu o tome svemu ..pa ako je to bila namjera tih razgovora evo čitajte je

a pišem jer se tema krezivumen i ikarusa eto možda ne namjerno opet počela povlačit po našim net prostorima ,,šo je u nekima izazvalo sumnje ali kažem .....
JA NISAM OSOBA KOJA VAM MOŽE DATI ODGOVORE O KREZIVUMEN !!!!!

..znam što znam,,,,,,, jeli istina???...a ne ....ja za to šta znam ne bi ruku u vatru stavila tako da niti neću time blatit svoj blog , jer i to je sve rekla kazala i može biti manipulacija MISLIM DA SVI SHVAČATE DA NE ŽELIM DA ME SE TRPA TAMO DI MI NIJE MJESTO
ono šo mogu reći nakon svega je da me čisto boli kurac za Nataliju, čisto me boli kurac za ljude koji ne mogu ili ne smatraju važnim iznjet istinu na vidjelo ....BOLI ME KURAC .....ako niste vidjeli prvi put

...ikarus se vratio na blog ostavio je meil adresu na koju ga možete kontaktirat pa i ako imate sad neke sumnje u vezi njega izjasnite se tamo ,,,,,,,mene uopče ne zanima to šo se krezivumen opet pojavljuje s tim nikom na čet , niti evo u ovom trenutku imam potrebe da mi se netko ispriča jer istini na volju mene nitko nije tjerao da povjerujem u krezi i ikarusa ,,,,,, njihov je izbor ,,,samo ne želim da se mene iskorištava u svrhu izazivanja krezinog zaželjenja jer ja krezivumen nisam predstavljala apsolutno ništa važno .....sve šo je pisala u komentarima na mojem blogu bila je samo pristojnost kao i mazanje moji očiju kako nebi ugrozila njezine naume nasukavanja cjele blog svere koja ju je toliko cijenila ......neke je eto eliminirala gnjusnom manipulacijom laži tu otvoreno mislim na Lorraine a mene eto pristojnošću

eto dragi moji ja se nadam da sam kao najveća naivka svakome ispunila bar poneku želju ovim postom i nadam se da će to sve napokon prestat ,,,, ako je željela umret neka umre i neka se više ne javlja ,,,,,a ostalima pobogu ostavite to i ne izazivajte veča sranja

a imam i eto svoj osobni teret pa bi voljela iz ovog posta otići kao pobjednik pa se ispričati svima na šutnji kojom sam dočekal vjesti o njezinoj smrti,,,,, hm..da sam ikad neš rekl pogotovo krivoj osobi bila bi sad kao neki največa lažljivic i največa kuja
....da znam ,,,nisam o tome razmišljala prije ali sad vidim kolko je bilo važno neke ljude pokazat takvima ,,,,,,iako mislim da se rijeći jedne googlice niti nebi smatrale važnima ali da sam imalo posumnjala u ikarusa ne bi šutila pa kud puklo da puklo

htjela bi ovim postom također i potaknuti neke koji su svoja blog poznanstva prekinuli zbog ove manipulacije da razmisle realno i da se prisjete kako je zapravo lijepo družit se na blogu i da svrha bloga nije blatit druge ljude niti izkorištavat njihove slabosti već je svrha čista komunikacija između ljudi sličnih ili razsličitih interesa

voli vas vaša N.L



- 23:58 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>