< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
....ako je svako prešućivanje jedna cigla zidu, ja sam ograđena sa svih strana....na ovom blogu nema cigli, nema zida, a nadam se da će to vredit i za slučajne kao i namjerne goste......


my photos blog

iz arhive fotobloga pogledajte



nothing else.........
Nebo II
moje fotke u Maxi tuningu magazinu
junak dana
Nebo I
neke fotke
thunderstorm
Rab II
Rab I
Poreč, Vrsar, Rovinj
fiatisti i njihve pile ( slideshows link )
street race 402 Grobnik 2005 ( slideshows link )
zalazak sunca
nočni posjet
cvjetna
proljeće
zimski ugođaj



,,,a uz njihove misli volim popiti kavu.....


http://siddarhta.blog.hr/

http://oceanicflight815.blog.hr/

http://lollita.blog.hr/

http://sherayzl2deo.blog.hr/

http://lorraine.blog.hr/

http://patak74.blog.hr/


A UZ NJIH UŽIVAM U FOTOGRAFIJI I ODMARAM ,,,,
UŽIVAJTE



lisa
vega photos
vega slike
lorren photos
Kada fotoblog


" ....Nemam široki snop svjetlosti postojanog starog svetionika što brodove sigurno vodi u između oštrih grebena ."

Free Web Counter

hit Counter

a nik je došao iz ovoga.....Film Noir je posebna pod-vrsta fimova izrasla na osnovama kriminalističkih i gangsterskih filmova koji su carevali kinom dvoranama tijekom 30-tih godina prošlog stoljeća. Strogo uzevši i nije riječ od filmskom žanru već više o točno određenoj mračnoj atmosferi, ugođaju i stilu koje je u razdoblju od 1940 do otprilike 1960 dijelio veliki broj američkih filmova spomenutih žanrova. No bez obzira na upravo rečeno film noire nije eksluzivno vezan za spomenuto razdoblje, predstavnici ovog pod-žanra ciklički se i povremeno javljaju sve do današnjih dana a filmska ih kritika najčešće etiketira kao neo-noir filmove. Noire filmovi, najčešće (ali ne i nužno) podrazumijevaju crno bijelu kinematografiju i mračnu priču koja zrcali osjećaje melankolije, otuđenja, pesimizma, zla, moralnog propadanja, krivnje i paranoje - kod njenih junaka najčešće ciničnog i usamljenog heroja (bolje rečeno anti-heroja) i neizbježne femme fatale

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


googla@net.hr










.....
" On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,

'This could be Heaven or this could be Hell'

Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,, Such a lovely place,,,,
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year,,,,, Any time of year,,,,
You can find it here

Her mind is Tiffany-twisted, she got the Mercedes Benz
She got a lot of pretty, pretty boys she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget

So I called up the Captain,

'Please bring me my wine'

He said,

'We haven't had that spirit here since nineteen sixty nine'

And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say...

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place,,,,, Such a lovely place,,,,,
Such a lovely face
They livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise ,,,,,what a nice suprise,,,,,
Bring your alibis

Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said

'We are all just prisoners here, of our own device'

And in the master's chambers,
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives,
But they just can't kill the beast

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before

'Relax,'

said the night man,

'We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave!' "

Noir Lady ili ti googla
18.04.2006., utorak
...novi post.....


....obožavam se izgubiti u nepoznatom gradu, u kojemu ne poznam ulice, ljude...
neprimjetno šetat kroz njegovu svakodnevnicu , promatrat uličice, ljude,,,,

u subotu sam se izgubila u jednom takvom gradu....buđenje u 6.00. nije mi godilo a ni duga vožnja u tišini....kad smo stigli Okar ( GOSPON MUŽ ) izgubio se svojim poslom odmah nakon popijene kave u kafiću smrdljivog wc-a ,,,čučavci ( ja mislila toga više nigdje nema )....

O - ja sam gotov za pola sata sve skupa
N - ...tako brzo no...nu daj ...meni treba barem sat i pol,,,dva....kisssmijeh
O - je li ti mob pun
N - nije ...ja ću tebe zvati .......ugašen je.....aj....wave

....ah ..samam sam.....godio mi je svjež zrak nakon onoga wc-a.....da samo znate..uh......

..i krenula sam...u tom gradu bila sam zadnji put prije više od 10 godina , mislim znam šta želim vidjet , šta želim na svome kompu...ali.....ali.......zapravo volim tu prvu izgubljenost....sve ulice slične...a lica ljudi kao da su isti...

" ma ne gledaj njih "

u ovakvim gradićima volim naći uličicu starog grada , obožavam cvjeće na oronulim prozorima.....nekako ..nisam se mogla opustit.....veliki trg....tip koji gleda u mene ...poždljivo i gladno....talijan 100%..pih..ko ga hebe.....krenula am dalje na trgu brzinski sam uhvatila objektivom motiv koji je do sad već skoro izbljedio od fotografiranja....ma oke da imam i to u svojem opusu...rolleyes...pogledom sam tražila uličicu , usku i praznu...krenula sam dalje,,ljevi ili desno ..pitanje je sad......

" ma nisi došla ovdje razmišljat,,,kreni napred pa kad ti neš otme pogled ,,slikaj"

..i odlučna da se prepustim krenem dalje i sve je krenulo onim uobičajenim tokom..pogled mi je letio svuda... i kad jedan bor , neobičnog oblika....i krenem da ga slikam ..ali sve..ali baš sve mi smeta,,,,,popnem se strapenicama u park poviše ceste i ...BU....zelenilo , cvjetići....koliko svega....fotkam bor brzinski i penjem se dublje u park,,,,šumi voda,,mmmm,,,,,razmišljam šo bi to moglo biti....fontana,,,potočić....neka kućica u hladovini visokog bora oduzela je moju pažnju..pa fotkaj ovak,,,pa onak....neka žena s cuckom prošla je pokraj mene....oke sama sam..i opet bor pa more u pozadini....kad glasovi a ja onako da ne mićem oko s aparata stanem u stranu......i opet glasovi ....

" pa hoće li više proći...????."

,,odvojim nevoljko Minoltu od svoga lica i pogledam oko sebe i nema nikog....hm...brbrbbr....i reko da nastavim dalje , kad me ko grom oplete još jedan bor osušenih grana koje su ličile na....ihihihi....i naravno posvetimo se Minolta i ja njemu ,,kad......glasovi...i pristojno se opet maknem u stranu ,,i opet niko u blizini mene.....ona žena s cuckom prolazi gore dalje.....bbbrbrbbr...

" zar su u mojoj glavi ????...mili bože....."

..krećem stepenicama dublje upark ..kad gle...dvoje mladih , u grmiću ...a on jadan nestašno pokušava skinut grudnjak joj ...a jadno dite...

" ....ah..kad je to bilo....pusti djecu nek se natežu....naućit će...."
..
..zapravo taj susret probudio me , nasmijano sam krenula dalje....a i nakon nekolko metara mogla sam ju čuti

- pa hočeš li više

....smijeh

....taj prak je na vrhu jednog brega....kad sam se popela gore vidjela sam veliki dio onaoga kaj sam do sad prošla ...a i ..hm...nazvat ćemo ga M ,, kako se penje po stepenicama....na vrhu toga bregića našla sam izvor šuma vode...dražesna fontanica veselo je pljuskala...naravno da sam je fotkala...iz svih kutova ....smijeh ...uhvatila me želja za cigarom...volim nakon jednog djela šetnje sjest , pregledat fotografije koje sam napravila do sad ....obrisat loše i popravit sljedeće...i nigdje klupice....malo dalje u hladu nađem jednu i krenem da sjednem....

M - oprostite,,da li bi vas mogao zamolit

" ame meni ke oče "
...dok sam se okretala prema čovjeku iza sebe na mom licu osvanuo je " moj " osmjeh
N - da, ...recite
M - pa vidio sam da slikate
N - aha
M - pa mislio sam da li bi bili tolko ljubazni da me slikate tu .....pokraj fontane....znate ..već dugo želim ,,slikat ju...volim slikat ali nemam ...trenutno aparat...palniram ga kupiti....ali stvarno bi želio tu sliku.....znate tu sam u ovom parku odrastao......živim tu 5 minuta....
N - samo malo...vi želite fotkat s mojim aparatom????
" je da ..luda sam.....hm....pa moš mu dati ..ak pokuša zbrisat ..mmuhahha..ne bi daleko.."
M- ne, ne, samo da vi mene slikate pokraj fontana
N - yes...e tako već može...

... tako ufotkala ja njega dao mi mejl na koji ja to fino pošaljem .....e da ...nakon toga razgulila se prića i ...dragi moji...nas dvoje prekidali smo jedan drugoga kako bi šo prije rekli šo nam je na pameti....

...tip ima negdje oko 30+ pretpostavljam da je samac....ne znam čime se bavi ali shvatila sam da se ful kužimo šo se tiće fotografije.....ispričao mi je kako je pomogao nekim turistima oko znamenitosti grada i proveo s njima 2 sata i kad su oni to sve snimili i fotkali netko im ukro i kameru i fotić....ameeeeeeeee burninmad...oboje smo se složili da bi lopova našli pa makar i u tunguziji....bilo je zanimljivo saznala sam jako puno o ovom gradu...puno više nego od vodića koji nas je vodio na eskurziji.....interesantno je to da smo...neznam ni ja kako , došli na temu koksare Bakar, Omišalj , pa plinovod na Brijunima...uh.....teme su samo frcale..pa lokalna povjest ( sav sreća da sam imala odličnog profesora iz povjsti ) pa..opća povjest hrvata a i inih koji su se stolječima poizmjenjavali na našim prostorima i tako saznala sam da ovi vani.....talijani,,francuzi,,,,njemci imaju dosa toga našega šo smatraju svojom povješću ,,mislim na zapise o arheološkim nalazištima..za koje mi tu ni neznamo,,.a kolko samo ima turista koji dođu u Hrvatsku samo da vide dio povjesit o kojoj mi tako zdušno brinemo....nono....ah..kolko bi vam sad mogla prićati o tome ..ali
eto...dobila sam ponudu svoga osobnog vodića .i tako sam se ... hm..potpunim strancem uputila po tome zanimljivom gradu..nažalost zbilja sam se nabrijala da ću vidjet a i ufotkat rimski mozajk ali ....dogovor je pao ..sljedeći put kad budem u gradu.....

,, mojih sat i pol , dva .....proteglo se i tri i pol ....sreća da ovaj povjesno- turistićki grad ima i wirles mrežu pa se gospon Okar laptopom prikačil dok me je čekao.....i sad da znate ubila sam ga prićpm do RIJEKE...NISAM PRESTAJALA...hehhehe..ne vjerujete mi ?.....da nije ovolko sat i da nemam u planu tupnut koji link fotkice nastavila bi ja vama još tipkat..jer rijetko imam prilike s nekim slinit za turistom koji fotka s profi aparatom .....a i nekako sve šo sam spomenula da volim slikat ..pa i kolko god to bilo neobično našao bi mjesto di to mogu...a i hm....u jednoj rećenici spomenuo je da je u Rabu bio fasciniran zvonicima...iznenadit ću ga jedan dan fotkama...naime popela sam se na sva 4 rabska zvonika.....smijeh.hehe da vam kažem nolko slika sam napravila, tih istih,,,..bilo je divno provest jutro s nekim ko razumije tu moju ljubav a i bar je strpljivo stajao sa strane dok sam ja odrađivala po dvdeste fotki po motivu...i nije mi uopče bio bed šo čeka...a isto mi nije bio bed spomenut mu kako su njegovi sugrađani najgori vozači koje se može sresti u Rijeci....
N - znaš..kad moj muž naleti na nekog vašeg....doslovce stane sa strane dok ne prođe na sigurnu udaljenost....
M - ...heheh pa vjerujem ti....pa i ja sam sam jednom prilikom u Rijeci gotovo izazvo sudar...bio bi kriv,,,znam to..ali..kad se čovjek ne snađe...zato ti kažem da paziš kad ovdje prelaziš cestu ..tu ti nije ko u Rijeci...
N - heheh vidim......svi krću nekamo a niko da pomakne auto s semafora..
..gotovo na samom odlasku smo se i službeno upoznali....
M - požuri da ne kasniš
"..hm...to je ponavljo par puta....brine se više od mene..."
...zahvalila sam mu na pomoći i uputama ....
N - baš mi je drago da sam naletila na vas
M - shvatite to kao zahvalu što ste me slikali gore u parku....bilo mi je zaista zadovoljstvo ..pa čak i ....

...mislim da nije želio da krivo shvatim pa ..nije ni završio rećenicu...no znam da je samo htio reći da mu fotografija pokraj fontane nije tolk ni važna...ugodno je proveo jutro s strancem kojeg prvi put vidi...ali sad kad razmišljam..pitam se ....hm...ovo...požuri da ne kasniš kao da sam već negdje srela ..ali to je tema za jedan od osobnijih postova....zaista sam uživaja u toj suboti,,,sve što me dočekalo doma bilo je lako...a zaista je bilo podosta toga.....evo da..ako postoji poljubac koji te može držati mjesecima...onda može biti i neplanirani susret takav...a mislim da će ovaj poprilično dugo ostati u meni..samim time šo je malo dolje ispod post glede moga nepovjerenja ljudima...ali bacit ću vam bubu.....M me podsjetio na nekog ..nekog koga duuugo nisam srela....i to je ono šo me osim brdo fotki koje ću mjesecima obrađivat...najviše ispunilo.....sa smješkom mogu vam reći da....više se ne osjećam napuštenom......a sad da vidim ke sam naškrabala....hihihi..aj dobra sam samo sam par greški ispravila...smijehsmijehsmijeh
hm..naime bojim se da vam sad nakon par dana nakon toga nisam uspjela dočarati svoje dojmove..no mislim da ćete uočit razliku.....mah mah i ne zaboravit kliknut na linkove ako ih uopče uspijem stavit....laka vam noć...
aha evo ke je zapelo u objektivu ( naj )

http://img137.imageshack.us/img137/3405/pict46636yv.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/219/pict47079bl.jpg

http://img232.imageshack.us/img232/5952/pict47130si.jpg

http://img232.imageshack.us/img232/9784/pict47225pf.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/5167/pict47783pj.jpg

http://img518.imageshack.us/img518/5463/pula215gu.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/3420/pula91vj.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/1633/pula152hk.jpg

http://img68.imageshack.us/img68/2263/pula196jb.jpg

http://img462.imageshack.us/img462/3779/pula207ju.jpg

uh.................ne mogu više..uživajte i kisskisssmijeh svakome ko ih pogleda sve.....zujosmokinmah
- 20:30 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>