noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

28.02.2005., ponedjeljak

špek

Eto, udebljao sam se. To je valjda tak kad na par pjeseci prestanem trčati, ići u teretanu. Mislim imao sam ja pokoju sportsku aktivnost ali sve je to pičkin dim. Jelo je pak ostalo na istoj količini i eto. Ali ništa zato imam dovoljno ajmo reći bijesa u sebi koji pak pumpa adrenalin, a da bih se toga riješio idem trčati ili u teretanu, a bogami i na druge sportske aktivnosti, ovisno je samo kako je društvo raspoloženo pa osim napetosti rješim se i kojeg grama špeka. Tako je to kad me snađe neka glupa i dugotrajna boleština, nije ništa opasno i ozbiljno ali nešto dovoljno iritantno da je sport out of the question.

Zašto sam sada ja to objasnio, tj. napisao? Čemu? Nekada mi se oni komentari kako je blog shit čine točni jer nemam aspiraciju da pišem kolumne. Opet svi ti komentari su shit jer koliko god neki od tih ljudi bili prihvaćeni toliko si nekada stvarno dopuste površnost koja se izgubi u njihovoj dosadašnjoj kvaliteti. Nemogu reći da čitam puno blogova jer nemam vremena, a ni volje jer se neki stvarno trude biti inteligentni i posebni i to im očigledno neide. No svi mi želimo nešto reći! Da li želimo biti pročitani? Dijelom mi je žao što moj blog recimo nije na super cool listi tek toliko da vidim kako bih se onda osjećao. Da li bi imao potrebu opravdati to ili bi mi bilo svejedno. Možda onda nebi došlo do pitanja čemu ovo.

30 min. cut


Elemental - Dal' sjećaš se...

Eto uz ovu stvar ću završtiti jer idem dalje, maknuti se, udahnuti svjež zrak, otići po pare i skidati špek.
- 13:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv