noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

04.01.2005., utorak

biću sebičan

Eto neću pričati o izborima i ostalim neprilikama koje se dešavaju na svijetu nego opet malo o sebi. Totalno sam odsječen od svijeta i na trenutke mi fali ta neka blizina ostalh. Mobitel mi uglavnom ne zvoni i prođe nekada i po par dana bez ijednog sms-a, a kamoli poziva. Pitam se jesam li ja tolko nepristupačan il' šta? No danas eto odem u grad srediti nešto i susretnem se sa onom tipičnom ljudskom glupošću koja me taok iritira da pomislim da sam ipak našao razlog zašto me nitko ne zove! Ljudska glupost je u svima nama i onda ja koji jako kritički gleda na to je uglavnom izopćen iz tog društva samo zato što uočava nešto šti bi se moglo i trebalo promijeniti. Naime gospođa na šalteru u banci mi kaže kako ona nemože provjeriti da li je moja uplata sjela, a sjedi pred kompom, a uplata izvršena jučer i što je najbolje ja sam 100% siguran da uplate stižu za jedan dan jer sam milju puta to provjeravao?!?! Tlak mi lagano raste ali dobro bar ću se razbudit malo. No onda me definitivno razbudilo kad je rekla da doznaku od računovodstva svako na cesti može isprintati, a glupačetino jedna pa mogu i ispis sa telebankinga isto tak na cesti isprintat. Totalno ne volim govnare i foteljaše, državne službenike i njihov nerad i kafenisanje.

DRŽAVO I SVI NJENI ZAPOSLENICI, POŠTO VAS JA PLAĆAM, A NEMOGU VAM REĆI DA RADITE EFIKASNIJE (MA DA UOPĆE RADITE) ONDA VAS TJERAM U JEDAN SIFILIČNI KURAC!
- 16:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv