noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

25.12.2004., subota

Mahovina voli teflon

Jednog Božića dok sam još živio sa cimerima u nekoj kućici na rubu grada mi odlučili kakti napraviti si hrpu klope. Nismo si napravili puricu i mlince i kaj sve već ide u standardni Božićni ručak ali to i nije bilo bitno jer nitok od nas nije bio vjernik pa nismo ni znal iima li ili nema nekakve poante u tome da se jede ta ptičurina za ručak, a ne nekaj drugo kao recimo krmenadle koje smo mi nabavili za tu priliku. Osim krmenadli pečenih na naglo s hrpom luka tu je bio i pire krumpir kojeg smo jako rijetko radili jer nam se nije dalo gulit krumpir tako da je to fakat bila dobra gozba. Uz to smo imali čak dvije vrste salate i naravno nekoliko boca vina. Ja sam bio još zadužen za slatko pa sam u nedostatku brašna i ostalih namirnica za kolače napravio hmmm nenam kak se zove ali kad se peče izgleda ko poveća palačinka pa se poslje pomiješa sa đemom. No da to se jede hladno pa sam kad sam spekao stavio van da se hladi...

Te krmenadle su bile fakat dobre, ja nikad nisam znao speć meso da bude mekao al jedan frend kom je stari bio kuhar je znao speć meso da prste obližeš i tako je bilo. Pire krumpir nakon skoro godinu dana ne jedenja istog je tako fin da je to nemoguće opisati, a tek salata....friška ovaj put, dve vrste kao što rekoh, a nisu kiseli krastavci ili paprika. Uz ručak je teklo i vino, sve one litre koje su bile su nestale u nama. Tada je već bilo negdje 7 navečer pa smo tako pijani odlučili van, brzo pod tuš, pa ribanje zuba jer smo sve to začinili za bjelim lukom i onda van. Uh to je bio dobar, jako dobar izlazak. Našli smo neku skupinu nevjernih curica s kojima je taj praznik dobio tako fini kraj :D

No to nije kraj, poslje toga smo otišli doma na praznike i vratili se par tjedana kasnije, rokovi su bili tu pa smo svi učili i nitko se više nije sjećao ni krmenadla ni pirea, a ni onog mog deserta koje nisam spomenuo da smo pojeli. On se naime jako jako dobro ohladio jer smo potpuno zaboravili na tu tavu. Prek zime se valjda smrznula i bila pod snjegom. Našli smo ju u prolječe kad smo vidli da ih hrpe mahovine i nekih potočnica viri drška?! Deserta više nije bilo, a ni teflona?!?! Tava je bila skroz...srebrna, nije više bilo onog crnog pokriva...tada je frend rekao...ova mahovina voli teflon jelda?!
- 13:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv