noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

17.12.2004., petak

e jebemu

Ja još budan. Cijelu noć tako nešto kakti radim, kurac radim eto šta radim, jao jebem ja sebi sve po spisku. Prošla mi ralica kroz kvart, ja se poveselio da će snjeg past kad ono kurac, ledena kiša. Sad vidim da neka picica na tv-u najavljuje prvi poljoprivredni božićni sajam! Jebote šta sve ljudi neće smislit ko izgovor da se obliju umjesto da kažu eto mi se idemo napit i gotovo. Možda bi se onda Hebrang uzjogunio kad bi se otvorio božićni sajam ubijanja u alkoholu. Na tom sajmu bi se predstavljale tehnike pijenja i generalno intoksikacije. Neki štandovi bi zagovarali spor ali temeljit način opijanja dok bi drugi bili više fast&alkoholikus tipa. Možda bi bilo i inovacija kao recimo razno razni dozeri alkohola, pa izumi za razređivanje alkohola tako da se može uzimati i intravenozno! Novi postupci vrenja, sajamski popusti itd. itd.

Neznam da li je netko primjetio tj. da li se to još nekome događa ali ja kada nespavam cijelu noć onda mi glas postane totalno hrapav, ko da sam se derao cijelu noć, a nisam?!

No idem sada leć, zora je, sviće, a ja ko krele idem ćorit. Ok neki bi rekli ko vampir, ko drakula, kurac....i to gotičarenje je meni isfur. Zato sam prestao zalazit u močvaru jer mi je to mjesto postalo šminkersno al na drugu stranu šminkersko ak me kužite. Možda sam i ja isfur zato što sam bezličan, nemam neke majice ili traperice koje će se isticati, koje su cool, posebne...a i kad nađem nekaj kaj mi se sviđa onda kupim odma više komada istog tak da opet izgledam nepromjenjivo.

Jaooooooooooooooooooooo sad vidim ovo "moje pjesme moji snovi" rubriku na TV-u. Jebote koji užas, pa koji je kurac tim ljudima, pa nisam ja ni baš tolki kreten što ovako nespavam cijelu noć, jebote ima većih krelaca od mene. Ak mi ne vjerujete upalite telku ujutro oko 7:30 pa vidite sami....jao!

Ajd laku noć.
- 07:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv