noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

09.11.2004., utorak

Dosta samo čitanja blogova!

Pa sam eto odlučio i ja otvoriti i početi pisati blog. Na to su me natjerali neki bedovi koje imam u zadnje vrijeme, neke stare rane koje su se otvorile. Nadam se samo da ću moći i podijeliti nešto sreće ovdje no kako sam trenutno u sjebanoj fazi onda mi se to čini jako jako daleko, a na trenutke i nedostižno. Nedostižno jer otkad maltene znam za sebe sam se pitao zašto je svijet ispao baš takav i kakav bi mi život bio da se zovem drugačije? Kakav bi bio da umjesto na ovom katu stanujem na nekom drugom, možda na onom di mi stanuje frend, da li bi se i dalje iznutra osjećao ovako?

Jedino me bedira ideja o Big Brother-u. Ne ovome koji ide na TV-u nego "onom" Big Brother-u. Ok možda sam malo paranoidan ali vidim kako je onaj vibbi blog "raskrinkan" i to mi je totalni bed. No to je samo poticaj da ne pišem ništa što bi me moglo kompromitirati, nažalost nigdje nisi anoniman osim u samome sebi. Ovo samome je jedini bed što se toga tiče.

Ok postoje načini da se stvarno vidi i nađe "počinitelj" svakog blog-a, neznam da li to izvedivo i postoje li zakoni protiv toga ali recimo ovako. Onaj ko ima ovaj blog samo treba spremiti IP adresu sa koje je došao tekst na ovaj blog, sa kojeg sam se recimo ja spojio ovdje. Onda treba kontaktirati provider-a i provjeriti kome je bila pridjeljenja ta IP adresa i tako će se doći do telefonskog broja korisnika, a samim tim i do mene (vas). Ok ja se neću javljati iz internet caffe-a, nekako samomsebi želim dokazati da nisam toliko lud kao onaj lik u filmu Conspiracy Theory.

Osim ako je netko to napravio iz internet caffe-a. Onda ste malo sigurniji ali dovoljno je da se nađe u kojem je gradu taj caffe i da se počnu nadzirati svi. Evo da li bi bio dobar detektiv? Znam da nisam za partnera, jednom komadu. To je bed zbog kojeg sam ovo otvorio. Cura mi se totalno svidjela ali eto ja nisam njoj. Zašto? Ne nisam tinejdžer više ali me svejedno s vremena na vrijeme muče ovakvi problemi, nije svaki dan, ma nije svake godine da sretnem neku koja ostavi takav dojam na mene da mislim da bi s njom mogao provesti cijeli život.


- 02:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv