noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

30.11.2004., utorak

Šta to bi samnom?

Gledam tako sebe i ono što osjećam i pitam se kako je do toga došlo. Gledam komade koje srećem i ima definitivno ok djevojaka no ja kao da sam totalno otupio. Uvijek nađem nešto što me odbije od njih i tak non stop. Jesam li ja to izbirljiv postao nakon niza razočaranja? Ili mi je to samo obrambeni mehanizam da opet nebudem povrijeđen? Ako je ovo prvo onda mogu reći da eto još nije naišla ona prava, a ako je ovo drugo heh onda je to u kurcu. No problem je što ja mislim da je nešto treće, a to treće je potpuni nedostatak osjećaja. U zadnje vrijeme na svijet gledam užasno jer mi je sve besmisleno. Nekad se i meni javi želja da imam komada, da ju zagrlim, sve što radiš kad si u vezi ali brzo me pusti, zapravo kako vrijeme prolazi sve brže i brže jer mi se naprosto čini besmisleno pogotovo kada vidim kako danas izgledaju odnosi ljudi, a i muško ženski odnosi. Ovo sada nema veze sa sexom posto za to ti netreba neka veza, jest da nije nikada dobro ko kak je u vezi ali jebiga šta je tu je.

Sad se ja pitam da li to dolazi sa godinama, pošto hormoni nisu na razini puberteta ili je to zbog svih razočaranja u životu? Ili možda samo lupam gluposti i možda me iza nekog ugla čeka ljubav mog života zbog koje će mi se vratiti svi oni ocjećaji kojih već jako dugo nemam?
- 11:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv