noid

blog bez identiteta...nešto kao i ja

17.11.2004., srijeda

ja i južni vetar

Puše južnjak, to vidim po dimnjacima oko mene, sve je bistro, ja sam bistar pošto sam se probudio još ranije nego inače! Polako ali sigurno prema cilju! Probuditi se u 9 bez budilice :D

Da li se netko sjeća Šemse i južnog vetra? Jebote kako je nama to bilo zabavno, ne mislim na muziku nego samo taj naziv za pevaljku i prateći bend. To je jedna od onih klinac fora koja je svima bezveze osim klincima koji se uredno odvale od smijeha na spomen tako nečeg. Meni je drago što meni sada bar smiješak padne kad već ne i odvaljivanje :)

Ovaj današnji južni vjetar mi se čini totalno čudan. Obično je sve kristalno čisto kada puše sjeverac, sve se razbistri i ohladi, kod južnjaka nije tako, obično se sve zamuti. Neznam da li me uopće netko kuži ali mislim da to ima veze sa vlagom u zraku i slično, nisam meteorolog pa nemogu baš dati sve faktore bistrine zraka, a samim time i pogleda u daljinu. Tako ja sada gledam daleko, što dalje mogu ali kod nas u Zg to nije skroz moguće. Koliko god volim planine i brdovite krajeve toliko sam u zadnjih godinu dana zavolio ravnice. To kada ti puca pogled do ibera! Vidiš kako se tipovi oblaka izmjenjuju, kak onegdje pere kiša, a negdje piči sunce. Pogled se ponekad zakači za dalekovod i onda pičiš s tim dalekovodom jako jako daleko. Koliko god to sve ljepo izgleda toliko i bedira činjenica da sve to ja neću vidjeti, nisam u stanju samo otići prema horizontu brzo, barem 1000km na sat. Nemam neki mlažnjak, a vojni pilot više nemogu biti. Jedino ako se obogatim pa kupim neki stari mig od rusa pa nekako nabavim dozvolu i onda hej haj. Samo onda kada dođem do kraja tog dalekovoda koji mi se prije izgubio u daljini ću htjeti dalje. Svemir, i tamo bi ja, prvo do orbite zemlje pa onda dalje. Onda bi si najradije napravio svemirski brod, ukrco na njega sebe i komada s kojim bi htio provesti ostatak života i krenuti samo ravno pa dokle dođem. Samo morao bi smisliti neki brži pogon jer ovak nebi nikam stigao. No nekada mi se čini d možda ni taj svemirski brod nebi bio tolki problem za napravit već ovo drugo, naći komada s kojim bi htio na taj put :D

Ovaj južnjak me još podsjetio na to da ja imam jako jako velikih problema sa koncentracijom. Nikako da se zadržim na jednoj temi, obično ljudi pizde što ja brzam i onda u razgovoru vučem 5 različitih tema i onda 20 minuta kasnije završavamo svih tih 5 skoro paralelno. Nije to dobro, zato sve što sam počeo pisati je završilo bezveze, evo čak i ovak blog, pišem samo šta mi padne napamet i ajde to tu prolazi ali evo časna pionirska da ću probati bar jedan post napisati tematski i držati se teme. Samo moram naći temu, politika? sport? ljudi općenito? smrt? beznačajnost svega? Tu obično sve završi.

Evo sljedeća tema koju ću obraditi je nedostatak značenja svega, morao sam ovo napisati tek tako da sam sebi mogu reći da sam pizda ako se ne uspijem skoncentrirati na samo tu temu!

A sada se idem malo družiti sa vjetrom van :)
- 12:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv